Ordermottagare till ett företag i Täby

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en ordermottagare som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en serviceinriktad och strukturerad ordermottagare till vår kund. Företaget utvecklar och producerar miljövänligt fibermaterial till textilier, funktionellt trä och rengöringsprodukter. Kontoret är beläget i Täby. Tjänsten är på heltid med start omgående och pågår till slutet på augusti, med chans till förlängning. Arbetstiderna är måndag - fredag klockan 08.00 - 17.00. Tjänsten passar dig som trivs att arbeta självständigt och som brinner för att leverera service i toppklass.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.

ARBETSUPPGIFTER

Som ordermottagare kommer du att arbeta med arbetsuppgifter som exempelvis:

Kundservice via mail och telefon

Ordermottagning

Orderregistrering

Boka frakt

Bevaka leveranser

Administrativa arbetsuppgifter som exempelvis att skapa plocklistor

VI SÖKER DIG SOM

Har tidigare erfarenhet av service och administration

Har tidigare erfarenhet av orderhantering

Har goda kunskaper inom Officepaketet

Har arbetat i ett affärssystem

Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om:

Du har arbetat i affärssystemet Jeeves

Som person är du social, serviceinriktad och professionell. Du är strukturerad, noggrann och självgående. Vidare är du initiativtagande, ansvarsfull och prestigelös.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 april 2021
  • Ansök senast: 30 april 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023