Ordermottagare till Sollentuna

Ordermottagare till Sollentuna

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Är du en strukturerad och initiativtagande person som drivs av att hålla ett högt tempo i en roll med många kontaktytor? Motiveras du av att sköta det administrativa samtidigt som du har en social och kommunikativ roll? Då kan det vara dig vi söker.

I rollen som ordermottagare hos kommer dina arbetsuppgifter bland annat bestå av att:

- Ta emot och skapa ordrar samt hyreskontrakt gällande maskinuthyrning
- Besvara frågor gällande order och leverans via mail och telefon
- Hantera reklamationer
- Besvara fakturafrågor samt kontrollera hyror på alla uthyrda maskiner.

Du kommer att gå på rullande schema där dina arbetstider kommer att vara: 07.00 – 15.30 – 07.30 – 16.00.


Om företaget
Weber har en marknadsledande ställning inom mineralbaserade byggprodukter på den svenska marknaden. Weber utvecklar, tillverkar och säljer produkter och system för bygg och anläggning inom mur- och puts, golvavjämning, betong, plattsättning/tätskikt samt Leca® block.

Weber ingår tillsammans med varumärkena Dalapro, Gyproc och ISOVER i Saint-Gobain Sweden AB som är en del i den franska Saint-Gobain-koncernen med mer än 179 000 anställda.
I Sverige bidrar ca 850 anställda till en omsättning på drygt 3,2 miljarder SEK.



Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från servicebranschen eller liknande yrke och det är meriterande om du har erfarenhet från logistikbranschen. Du har mycket god dator- och systemvana samt talar och skriver både svenska och engelska obehindrat. Det är en fördel om du har arbetat i SAP.

Vi söker en person som är lösningsorienterad, initiativtagande och som har förmågan att hela tiden hålla en hög servicenivå gentemot alla kontakter. Då tempot till och från är mycket högt är du en person som har förmågan att arbeta strukturerat även under förhållanden där det är mycket att göra.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Sarah Lindgren på telefon 076 – 875 11 46 eller Sarah.lindgren@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 augusti 2022
  • Ansök senast: 31 augusti 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023