Ordermottagare till vår kund i Örebro!

Ordermottagare till vår kund i Örebro!

Arbetsbeskrivning

Söker du dig till ett företag där dina personliga egenskaper väger mer än ditt CV? Vår kund i Örebro söker en ordermottagare som är driven, nyfiken och vill växa inom deras företag. Välkommen med din ansökan idag, vi rekryterar löpande!

OM TJÄNSTEN

Som ordermottagare har du ansvar för att hantera och administrera kundorder från mottagning till leverans. Företagets kunder finns i hela världen och den främsta kontakten sker därför på engelska. I rollen har du huvudansvaret över leveransen till dina tilldelade kunder där du hanterar frågor kopplat till export, tull, returer eller förseningar. Du kommer ta emot ordrar för mekanikdelar till de maskiner som vår kund tillverkar och säljer till sina kunder över hela världen.

Som ny i rollen erbjuds du en introduktion i form av att en handledare går igenom de olika stegen i kedjan för mottagning av order till leverans som du kommer arbeta i. Du har även ett team att luta dig mot för stöttning eller frågor.

Detta är ett konsultuppdrag där ambitionen är att du på sikt efter ditt konsultuppdrag blir överrekryterad av vår kund.

Du erbjuds
- Ett familjärt företag där "dörren står öppen" till alla, oavsett roll inom företaget finns man tillgänglig för frågor eller en god pratstund!
- Goda utvecklingsmöjligheter att växa inom företaget, i och med att det är ett litet företag får man snabbt en inblick i olika roller och avdelningar. Utvecklas inom det område eller roll som väcker ditt intresse!

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ta emot och granska inkommande beställningar, främst via e-mail
* Ange orderinformation i företagets system
* Arrangera frakt och spåra leveranser för att säkerställa att varorna når kunden i tid
* Hantera frågor och problem från kunder angående deras beställningar, inklusive returer och byten.


VI SÖKER DIG SOM
- God datavana, då du behöver känna dig bekväm vid att arbeta i ett nytt system samt att större delen av kontakten med företag sker över e-mail
- Är flytande i engelska
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av liknande roll eller arbetsuppgifter
- Praktiska kunskaper av att arbetat i ett affärssystem

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Stresstolerant
- Stabil
- Ansvarstagande
- Respektfull

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juni 2024
  • Ansök senast: 14 juli 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 juli 2024

Ordermottagare hos RS Nordic AB

Ordermottagare hos RS Nordic AB

20 juni 2024