Ordermottagare/Administratör till Kuusakoski!

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning
Är du en duktig administratör och samtidigt serviceinriktad samt är van att hålla många bollar i luften? Vill du representera ett internationellt branschledande återvinningsföretag och bidra till ett hållbart samhälle? Då kan du vara den vi söker för tjänsten som ordermottagare/administratör till Kuusakoski!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
Arbetet innebär att du tar emot kunder vid återvinningscentralen där du registrerar dessa och skapar offerter. Du är en av företagets första kontakter med kunder och sätter därför god service som högsta prioritet.

I rollen som ordermottagare/administratör kommer du till exempel att:
• Ta emot kunder vid återvinningscentralen
• Väga material
• Registrera nya order
• Ta fram offert
• Hantera fakturor

Tjänsten passar dig som är van att arbeta i ett högt tempo i en administrativ roll med kundkontakt. Det finns goda förutsättningar för att göra karriär inom företaget för dig som vill utvecklas i ditt arbete.


Krav på person
Vi söker dig som är ansvarsfull, lyhörd och brinner för service. Du är van att hålla många bollar i luften och därmed kunna hantera stressade situationer. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av kundservice, sälj, administration eller andra serviceyrken.

För att lyckas i rollen som ordermottagare/administratör krävs vidare:
• Flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Som lägst gymnasiekompetens
• Goda datakunskaper
• Att du är ansvarsfull och vill lära dig nya saker

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från en administrativ roll, sälj eller service. Vi ser att du som söker är en person som har goda datakunskaper och är van att arbeta med telefon och mejl som verktyg. I din roll som ordermottagare/administratör kommer du att ha kontakt med både kunder och interna medarbetare. Därför är det av stor vikt att du är kommunikativ och har goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som ordermottagare/administratör. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.


Övrigt
Start:Omgående
Omfattning:Heltid
Arbetstid:07-16
Plats: Spånga

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos Kuusakoski.

Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Anton Hovstadius på telefonnummer 073 353 75 16. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!


Företagspresentation
Kuusakoski är en kundorienterad, banbrytande, miljömedveten leverantör av återvinningstjänster med internationella referenser. Deras passion för en djupare förståelse av material och återvinning driver nya idéer och hjälper dem utveckla effektivare återvinningslösningar. De strävar efter att alltid vara etiska och transparenta i allt de gör, vilket gör dem till en pålitlig partner.

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

Sökord: Ordermottagare, administratör, service, kunder

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm

Henrik Petré

Carl Henrik Monsén

Lina Beaman

Åsa Almgren

Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon

Henrik Petré

Hanna Mattsson
0733-53 75 17

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 22 juli 2019

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 34
None

Postadress

Sveavägen 159
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023