Ordermottagare/ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Vi söker en erfaren och självgående person att avlasta våra olika avdelningar med diverse administrativt arbete som:

Registrering av inköps order utifrån lagda kundorder samt ansvara för vår leverantörsreskontra med registrering / kontering av fakturor

Registrering av arbetstider för våra installatörer och kontroll av arbetsorder samt upprättandet av fakturerings underlag. Bevaka vår orderstock och vid behov boka monteringstider med kund.

Du bör vara en person med stor administrativ förmåga, egen drivkraft och som trivs med många bollar i luften samt tycker att det är viktigt att leverera resultat. Du är ekonom med praktisk erfarenhet av arbete med ekonomiarbete/leverantörsreskontra och integrerade ekonomisystem. Har du erfarenhet från företag med teknisk installationsverksamhet och arbete med tidsbokning med kunder eller liknande är det en merit

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Audicom Pendax
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 17 februari 2010
  • Ansök senast: 15 mars 2010

Liknande jobb


Ekonomiadministratör

23 augusti 2010

REKR:UPPDRAG - Ekonomiassistent

23 augusti 2010

Ekonomiassistent vid behov

23 augusti 2010