Ordermottagare/kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker kundtjänstmedarbetare för uppdrag hos ett globalt företag i Stockholm. Arbetsuppgifter: Tjänsten består av bemanning av kundtjänst på den svenska sidan med sysslor såsom kundförfrågningar, ordermottagning, registrering, m.m. Kvalifikationer: Gärna tidigare erfarenhet av serviceyrket. Viktigt är också att du behärskar officepaketet väl. Personliga kvalifikationer: Du är en positiv person som trivs i en internationell miljö. Du är självgående och har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 5 november 2007
  • Ansök senast: 5 december 2007

Liknande jobb


Säljare;Det går bra nu....,

16 oktober 2006

Chefsjuksköterska

15 oktober 2006

23 oktober 2006

Trainee Manager/Arbetsledare

30 oktober 2006