Ordermottagning/administration

Arbetsbeskrivning

Backup Office AB är ett rekryterings- samt bemanningsföretag inom tjänstemannasektorn. Vi utför rekryteringsuppdrag till våra kunder och tillhandahåller även konsulttjänster, främst inom området Ekonomi/Administration. Just nu söker vi för kunds räkning en ordermottagare, arbetsplatsen är belägen i Tyresö, goda busskommunikationer finns. Arbetsuppgifterna består i huvudsak av ordermottagning via telefon, även andra administrativa sysslor kan förekomma, t.ex. kopiering, sammanställning av försäljningsstatistik mm. Vi vill att du som söker har en bra telefonröst, helst erfarenhet från ordermottagning/kundservice per telefon, mycket god samarbetsförmåga samt ett glatt och trevligt sätt. Har du dessutom erfarenhet från affärssystemet Navision är det ett mycket stort plus. Tjänsten skall tillsättas omgående, till att börja med som inhyrning. Om inhyrningen avlöper väl har kunden för avsikt att tillsvidareanställa. Arbetstid må-fredag 9-17. OBS, vi har endast mölighet att ta emot skriftliga ansökningar. Skicka ansökan märkt med referensnummer, gärna via e-post.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Patric Blomberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Backup Office AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 16 oktober 2006
  • Ansök senast: 25 oktober 2006

Besöksadress

Fållan 7
Slakthusplan-Globen

Postadress

Box 5013
Älvsjö, 12505

Liknande jobb


Butikssäljare

3 mars 2010

Mediasäljare ekerö

2 mars 2010

Mediasäljare Järfälla

2 mars 2010