Orderplockare/Inleveransansvarig

Orderplockare/Inleveransansvarig

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
För vår uppdragsgivares räkning söker vi nu efter deras nästa orderplockare/inleveransansvarig till en utav deras verkstäder med placering i Göteborg. Företaget är ledande inom påbyggnadsbranschen för lastbilar i Norden. De utvecklar, tillverkar och marknadsför hydrauliskt styrda lastbilspåbyggnader. Deras målsättning är att med hög kvalité, teknisk kompetens och service i fokus skapa effektiva transportlösningar för deras kunder inom främst åkeri- och återvinningsnäringen.

Arbetstiderna är förlagda måndag - torsdag 06:30-16:00, fredagar 06:30-13:00


I denna roll som orderplockare/inleveransansvarig ansvara du för den dagliga driften ute på lagret med ett övergripande ansvar för b.la.

- In och utleveranser
- Bokning utav transporter samt kontakt med speditörer
- Inköp utav material och förbrukningsvaror
- Analyser och effektiviseringsarbete kring lagersaldot
- Ansvarig för drift och underhåll utav företagets truckar

Din profil
För att trivas i den här rollen behöver du både kunna se och tänka i effektiva flöden. Att kunna prioritera är något av en självklarhet för dig och du har förmågan att självständigt lösa problem. Du har en positiv inställning och en god förmåga att samarbete med andra människor. Vi ser det som väldigt meriterande om du har tidgare erfarenhet utav att ha jobbat med 5S/Lean.

För att lyckas i den här rollen behöver du:

- Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som lageransvarig i t.ex. en verkstad, fordon och/ eller entreprenadbranschen
- God datorvana och kunskaper i Excel
- Behärska svenska och engelska flytande i tal och skrift
- B-körkot samt truckort (A-B)

Om företaget
Tjänsten är på heltid och vi applicerar 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse men vi ser gärna att du har möjlighet att starta upp under augsuti måndad, tjänsten är tänkt att gå över till en fastanställning ute hos kunden efter 6 månader.
Om du anser att detta är en roll för dig så skicka ditt CV och Personliga brev till tobias@bemanningskontoret.se

Vi tar ENDAST emot din ansökan direkt till tobias@bemanningskontoret.se

Vi sparar inga ansökningar efter avslutad rekryteringsprocess.

Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se
DI Gasellföretag 2019 samt 2020

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Fred

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Katarina Fred

Katarina Fred

Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis

Emma Nilsson

Christian Haraldsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Bemanningskontoret
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 juni 2021
  • Ansök senast: 9 juli 2021

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B, Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


8 april 2024