Ordningsam receptionist med känsla för service!

Arbetsbeskrivning

ISS Mayday är den del av ISS Facility Services AB som arbetar med personaluthyrning, rekrytering, entreprenad och omställningslösningar.ISS Mayday är ett auktoriserat bemanningsföretag som sedan 1992 är specialiserade på personlig bemanning inom ekonomi, HR, administration, kontorsservice, försäljning, marknad, IT och teknik samt chefer och specialister.Vår kundkrets finns inom privat näringsliv såväl som inom offentlig sektor och vi har idag verksamhet på ett flertal orter i Sverige.Vi letar efter dig som vill arbeta som receptionist åt en av våra kunder med arbetsplats mitt i city!Företaget arbetar med fastighetsutveckling och präglas av en stark entreprenadsanda och trevlig stämning.Du kommer att arbeta med cirka tio kollegor på kontoret.[ Som receptionist är du delaktig i den dagliga verksamheten.En mycket viktig uppgift är att säkerställa att alla som kontaktar receptionen, via telefon eller som besökare blir vänligt och korrekt bemötta.Det är av stor vikt att du har en professionell och vänlig attityd mot kunder, leverantörer, besökare och anställda samt att du alltid ger god service.[ I rollen som receptionist ingår bland annat följande arbetsuppgifter: .[[[[[[[[ Bemanning av receptionen, samt bemötande av besökare .[[[[[[[[ Ta emot inkommande samtal .[[[[[[[[ Hantera in och utgående post .[[[[[[[[ Kontakt med IT-leverantör vid driftstörningar .[[[[[[[[ Kontrollera samt beställa kontorsmaterial vid brist .[[[[[[[[ Säkerställa god ordning i reception, kök och konferensrum och övriga utrymmen .[[[[[[[[ Assistera övriga avdelningar med diverse administrativa uppgifter som exempelvis kopiering, arkivering, distribution och sammanställning av rapporter, utforma presentationsmaterial samt utföra resebokningar .[[[[[[[[ Aktivt bidra med att utveckla och förbättra rutiner inom avdelningen .[[[[[[[[ Aktivt verka för ökad trivsel på kontoret, personalaktiviteter, interna möten/sammankomster med samtliga medarbetare [ Tjänsten inkluderar även chefsassistans vilket innebär att du är chefen/chefernas högra hand och hjälper till med bland annat mötesbokningar, resebokningar, konferenser, protokollskrivning etc.[ Vem är du?Som person är du glad och positiv, pålitlig och ärlig.Du tycker om att ha många bollar i luften och du är duktig på att ha en överblick och att se vad som behöver göras och självständigt kunna prioritera bland arbetsuppgifter.Vidare är du ordningsam, strukturerad och serviceinriktad.Du tar gärna egna initiativ och tvekar inte att rycka in där det behövs.[ Du ska ha en slutförd gymnasieutbildning, behärska engelska i tal och skrift, ha god datavana samt ha arbetat med Officepaketet.Du bör ha arbetslivserfarenhet från tidigare arbete i reception.Tjänsten[ Tjänsten är ett föräldravikariat på cirka ett år med start i början av juni.Är du intresserad?Ansök idag, intervjuer sker löpande.För att söka tjänsten klicka på knappen nedan eller gå in på www.mayday.se.Bifoga ett personligt brev samt CV och beskriv varför just du passar in på tjänsten.Vi tar endast emot ansökningar på detta sätt.Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.[ Vi ser fram emot att höra ifrån dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ISS Mayday
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 19 april 2010
  • Ansök senast: 17 maj 2010

Liknande jobb


Office manager till GarBo

Office manager till GarBo

14 juni 2024

Mötesplatskoordinator

14 juni 2024