OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen som Executive Assistant kommer du vara en del av Oriflame's Global Business Development team och dina arbetsuppgifter kommer att vara att planera, organisera och övervaka arbetsflödet i vårt team genom att assistera avdelningen i dess dagliga ansvarsområden. Dina Huvudsakliga uppgifter kommer att vara: -Arrangera, boka och förbereda möten och presentationer -Göra efterforskningar, förbereda information och högkvalitativa presentationer och annat material inför möten.-Dokumentera och föra protokoll vid möten och presentationer och se till så att nödvändig dokumentation finns tillgänglig både före och efter möten.-Hantera affärskontrakt -Sköta telefonkorrespondens för avdelningen -Svara på frågor och handhålla information åt externa och interna grupper -Se till så att kontaktuppgifter i Outlook är uppdaterade.-Arrangera resor och logi till vår personal För att passa i rollen tror vi att du har en administrativ utbildning och minst tre års erfarenhet av en assistent roll i internationell arbetsmiljö.Du har mycket goda kunskaper i Office-paketet och då vi arbetar i en internationell miljö där engelska är vårt koncernspråk, krävs det att du talar flytande engelska.Övriga språkkunskaper är meriterande.Du är som person en process-orienterad lagspelare med öga för detaljer.Du har en god kommunikativ förmåga och du har en kund-fokuserad attityd.Välkommen med din ansökan via vår rekryteringspartner Novare Jobb.För att vi ska kunna hantera alla ansökningar på bästa sätt kan du enbart ansöka genom deras hemsida, vi tar inte emot ansökningar vi e-post eller brev.Gå in på Novare Jobb's hemsida, www.novarejobb.se klicka där på rutan till höger där det står "sök nya jobba på oriflame" eller gå till http://www2.novarejobb.se/Default.aspx?alias=www2.novarejobb.se/eng så kommer du direkt till sidan där alla Oriflame tjänster finns.Leta upp den tjänst du är intresserad av och ansök så snart som möjligt då vi genomför intervjuer löpande.