OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ownit Broadband AB levererar triple-play i lokalt nätverk (LAN).Vi erbjuder våra kunder kostnadseffektiva helhetslösningar avseende bredband, telefoni, TV och LAN-installation.Till idag har närmare 28 000 hushåll fått ett bredbandsuttag från Ownit.Bland våra kunder märks Skanska, Sveriges Bostads Centrum, Riksbyggen, Stena Fastigheter, privata bostadsrättföreningar.Ownit har ett av marknadens mest konkurrenskraftiga erbjudanden och företaget befinner sig i en mycket expansiv fas. Därför behöver vi nu utöka vår kundtjänst med ytterligare en medarbetare.Vår kundtjänst har öppet mellan 08.00-21.00 och vi behöver främst förstärkning på eftermiddagar och kvällar.För närvarande består vår kundtjänst av 5 personer på heltid.För att trivas hos oss tror vi att du: -Har god telefonvana och kan hantera kunder i olika situationer.-Tycker att det är roligt med bredband, Internet och ny teknik.-Har mycket god datorvana för att kunna lämna support på vår bredbandstjänst och 3P-tjänster.-Hanterar Officepaketet bra -Har gymnasieutbildning eller motsvarande Som person bör du vara social, ansvarsfull och strukturerad.Det är meriterande om du har B-körkort. Sista ansökningsdatum 2009-08-31.Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sökperioden löpt ut.Vi ser att gärna att du kan börja så snart som möjligt.Heltid, tillsvidare anställning.Tillträde september 2009. Fast månadslön.Plats Stockholm. Är du intresserad?