Parkman söker en Hyreskoordinator/Administratör

Arbetsbeskrivning

Parkman är det tredje största privata parkeringsbolaget i Sverige. Dagens Industri har utsett Parkman till ett av de snabbast växande företagen i Sverige. Fyra år i rad har Dagens Industri tilldelat oss priset ”Gasellföretag”! Något vi är mycket stolta över! Vi har även tack vara detta blivit ”Mästargasell” Mycket har hänt på parkeringsmarknaden sedan starten 2015 och vi kan skryta med att vi var först i Sverige att lansera det kamerabaserade parkeringssystemet Autopay. Idag driftar vi på Parkman cirka 200 000 parkeringsplatser. Några av våra kunder som anförtror oss sina parkeringar är Fabege, Atrium Ljungberg, Lundbergs och Unibail Rodamco Westfield. Koncernen omsätter idag ca 350 mkr!

Att arbeta som Hyreskoordinator/Administratör på Parkman

Vi har i dagsläget 200 000 parkeringsplatser i Stockholm. Vi servar bland annat Solna Centrum, Täby Centrum och Nacka Centrum med parkeringsplatser. Och än är inte resan slut! Vår resa går som tåget och vi söker nu dig som vill vara med oss på den!

10 000 parkeringsplatser är uthyrda till kunder på långtidskontrakt. Vi söker dig som i ett team om fem personer är ytterst ansvarig för våra långtidskunder. I din roll som Hyreskoordinator/Administratör kommer du dagligen ha kontakt med våra allra viktigaste kunder! I din roll är du våra kunders brandsläckare men du är också med och knyter an nya bolag för långtidsavtal.

Vem vi tror att du är

Vi tror att du är en mix av att vara en fena på administration och är en problemlösare av rang! Du är flexibel som person och har svårt för att inte ta kommandot i nya situationer. Däremot är du prestigelös och principfast i att teamet alltid kommer först. Du brinner för service och gillar att ha många bollar i luften.

Dina kompetenser och bakgrund

• Tidigare erfarenhet av administrativt arbete (2-3 år)
• Har du jobbat med hyresadministration tidigare så är det starkt meriterande
• Meriterande att ha arbetat i bokningssystem och/eller affärssystem
• Älskar att arbeta med service
• Hanterar det svenska och engelska språket väl i både tal och skrift
• God problemlösningsförmåga och beskrivs som en flexibel person
• Hanterar Officepaketet utan problem och speciellt goda kunskaper i Excel

Vad vi vill erbjuda dig

Vi vill erbjuda dig chansen att bli en del av familjen Parkman. På vårt kontor i Täby i Stockholm arbetar cirka 35 personer, och totalt i företaget är vi närmare 80 anställda. Men vår resa är inte slut – den har bara börjat! Vill du hänga med?

Ansök

Välkommen med din ansökan via ansökningsformuläret nedan!

Kontakt: Infinity HR är framgångsrika i rekrytering av spetskvalitet till kulturstarka bolag och vår självklara partner i denna rekrytering. För mer information om tjänsten eller urvalsprocessen, vänligen kontakta Anton Fredriksson, Tel: 070-3115159.

Observera att urval sker löpande så vänta inte med din ansökan.

Sökord: administration, service, parkering, bil, kundservice, hyresadminstration

Kontaktpersoner på detta företaget

Joakim Balkefors
0700-152629
Mårten Näsvall
070-3700145
Michaela Carlbaum

Anton Fredriksson

Emil Nilsson
0705591192

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Infinity Human Resources Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 augusti 2021
  • Ansök senast: 3 september 2021

Besöksadress

Luxgatan 6
None

Postadress

Luxgatan 6
Stockholm, 11262

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024