OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Responda grundades 2008 och har sedan starten haft målet att bli Sveriges ledande leverantör av svars- och kundservice! Under våren förvärvade Responda AB, Kalix Tele24 och vi tillsammans bildar idag Responda Group. Gruppen hanterar dagligen ca. 20 000 samtal för våra 2 200 kunder. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige. Vi är en leverantör av professionell kundservice för företag. Allt ifrån tillfällig telefonpassning till helhetsansvar för växelnumret och kundtjänst. Våra tjänster anpassas helt och hållet efter kundens behov. Med vår assistans kan kunden fokusera på sin kärnverksamhet och vara trygg i vetskapen om att företaget representeras på ett föredömligt vis
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som Partner Manager
- Ansvar för vår partneraffär på namngivna partners
- Utbildning av partners på vårt Erbjudande
- Stötta partner i deras affärer
- Bredda och utöka relation med nyckelpersoner hos våra partners
- Identifiera möjligheter för nya affärer, utökning av befintlig affär på partnerkunder och gemensamma kunder
- Driva affären mot partners säljare genom aktiviteter
- Delta i partners event och där kunna presentera våra lösningar
- Arbeta strategiskt och långsiktigt med våra partners
Din profil
Du brinner för försäljning, att arbeta med kunder och ge bästa tänkbara kundupplevelsen.
Du är målmedveten, resultatinriktad och handlingskraftig. Du håller en hög aktivitetsnivå med stort engagemang för utveckling och upprätthåller goda relationer internt såväl externt.
Med din erfarna förhandlingsvana är du kommunikativ och van med större presentationer.
Du har en eftergymnasial utbildning som motsvarar tjänstens förutsättningar. Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Har du erfarenhet från telekombranschen eller kundservice är det mycket meriterande. Såväl erfarenhet av systemförsäljning.
Vårt erbjudande
Vi erbjuder en utmanande tjänst på en arbetsplats som är inne i en kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter.
Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling. Du blir en viktig del i vår nya resa och framtida tillväxt. Du kommer arbeta med kompetenta och drivna kollegor med hög energinivå i ett dynamiskt bolag. Kontinuerlig fortbildning och karriärutvecklingsmöjligheter som en del i Responda Groups fortsatta expansion. Vi erbjuder dig en plats i ett bolag som fokuserar och levererar digitala tjänster i framkant.
Hög kvalitet och kundnära samarbeten är centralt för oss. Av erfarenhet vet vi att det är melodin för att skapa långsiktiga och fungerande relationer. Vi bygger för framtiden och ska med fokus, engagemang och våra proffsiga telefonister bli ännu bättre och därmed ytterligare höja branschens standard. Men framförallt ska vi förbättra våra kunders konkurrenskraft med våra anpassade lösningar.
AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Olle Öijen
079-337 33 17
Linda Axäng, rekryteringsansvarig
079-342 54 42