OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vodafone Xpress är en av Vodafones direktförsäljningskanaler gentemot privatmarknaden. Vodafone Xpress försäljning bedrivs genom events på universitet, köpcentrum, marknader och mässor. På Vodafone Xpress kontoret arbetar idag ca 30 personer med att skapa optimala förutsättningar för våra ca 130 resande eventsäljare, vårt kontor är beläget på Södermalm i Stockholm. Vodafone Xpress är en liten organisation med korta ledtider och stort säljfokus. Nu söker vi en ytterligare en partneransvarig. Tjänsten innebär ansvar för en av våra sex regioner i Sverige. Huvuddelen av arbetsuppgifterna består i att via telefon boka in besöksplatser till våra events. Det dagliga arbetet går ut på att ha en bra dialog med befintliga partners, samt att under några dagar per månad resa ut i regionen för at besöka befintliga och nya partners. Du kommer även hantera all administration kring bokningen såsom fakturering och schemaläggning. För dig med höga ambitioner finns även möjlighet att driva interna projekt. Vi söker dig som arbetat med försäljning, kundkontakter och förhandling, med budgetansvar. Erfarenhet av dagligvaruhandeln är meriterande. Du ska ha minst 5 års arbetslivserfarenhet, alternativt 2 års arbetslivserfarenhet kombinerat med relevanta högskolestudier. Vi ser att Du är en målmedveten och säljande person med höga ambitioner. Bra ordningssinne och god prioriteringsförmåga kommer att underlätta ditt arbete. Då tjänsten under vissa perioder innebär hög arbetsbelastning måste du vara stresstålig samt kunna arbeta självständigt och ta egna initiativ. Tjänsten är tillsvidare med sex månaders provanställning. Lön enligt överenskommelse. Känner du att du passar in på ovanstående beskrivning och vill ingå i ett ungt och glatt team, skicka då en ansökan + CV med en gång! Tjänsten kommer att tillsättas omgående