OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Telenor Xpress är en av Telenors direktförsäljningskanaler gentemot privatmarknaden. Telenor Xpress försäljning bedrivs genom events på köpcentrum, gallerior, marknader och mässor. På Telenor Xpress kontoret arbetar idag ca 30 personer med att skapa optimala förutsättningar för våra ca 150 resande eventsäljare. Vårt kontor är beläget på Södermalm i Stockholm. Telenor Xpress är en liten organisation med korta ledtider och stort säljfokus. Nu söker vi ytterligare en partneransvarig. Tjänsten innebär ansvar för en av våra sju regioner i Sverige. Huvuddelen av arbetsuppgifterna består i att boka in besöksplatser till våra events. Det dagliga arbetet går ut på att hålla en god dialog med våra samarbetspartners samt besöka befintliga partners och finna nya. Tjänsten innebär således ett antal resdagar per månad. Du kommer att arbeta nära säljet, relationerna[med våra samarbetspartners är en av de viktigaste nyckelfaktorerna[i vår framgång.Du kommer även hantera all administration kring bokning såsom fakturering och schemaläggning. Då vi är en organisation i ständig utveckling finns det stort utrymme för egna initiativ och utveckling av rollen. Vi söker dig som arbetat med försäljning, kundkontakter, förhandling och budgetansvar. Erfarenhet av dagligvaruhandeln är meriterande. Du ska ha minst tre års relevanta högskolestudier samt några års arbetslivserfarenhet. Vi ser att du är en målmedveten och säljande person med höga ambitioner. Då tjänsten under vissa perioder innebär hög arbetsbelastning måste du vara stresstålig samt kunna arbeta självständigt. För att bli framgångsrik som partnersansvarig krävs det att du är utåtriktad, har hög social kompetens, lätt för att knyta nya kontakter och är orädd. Vår ambition är att tillsätta tjänsten så snart som möjligt och vi kommer hålla[intervjuer löpande så ansök via länken nedan så snart som möjligt.