PayEx söker extrapersonal vid arbetstoppar.

Arbetsbeskrivning

PayEx är en privatägd koncern inom den finansiella sektorn med huvudkontor på Gotland, Sverige.Koncernen omfattar ett flertal bolag med ca 600 medarbetare i fyra länder.PayEx erbjuder betallösningar för internet-, mobil- och fysisk handel samt administrativa tjänster inom fakturering, reskontrahantering och inkasso.PayEx erbjuder även finansiella tjänster som factoring och delbetalning.Vid arbetstoppar, särskilt i slutet varje månad när många betalningar görs, behöver våra handläggare i Team Betalningar stöttning av duktiga medarbetare som kan komma in och hjälpa oss på timbasis.Är du[intresserad av[PayEx och har möjlighet och vilja att arbeta lite extra så är det här definitivt något för dig!Din roll Som handläggare i team Betalningar är de huvudsakliga arbetsuppgifterna hantering av inkommande betalningar och till dessa relaterade kringuppgifter såsom hantering av oidentifierade betalningar, kvitton, mail och diverse utredningar.I teamet har vi även hand om hanteringen kring autogiro för våra kunder samt att vi besvarar inkommande telefonsamtal från kunder såväl som slutkunder.[ Din kompetens Du som söker ska ha minst gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning eller motsvarande.Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PayEx Finance AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 16 november 2010
  • Ansök senast: 30 november 2010

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010