PBM Stockholm söker extrapersonal - administratör

PBM Stockholm söker extrapersonal - administratör

Arbetsbeskrivning

PBM är en koncern fokuserad kring att tillhandahålla beteendepsykologisk kompetens inom tre huvudområden: Hållbart arbetsliv, hälso- & sjukvård och konsultverksamhet inom affärs-, ledarskaps- och organisationsfrågor. PBM förbättrar människors och organisationers välbefinnande och prestationsförmåga. Vår devis är Förändring som håller. Inom koncernen arbetar 240 personer, merparten psykologer och verksamheten omsätter ca 220 MSEK, vilket lett till utmärkelser som Gasellföretag. Läs mer på www.pbm.se

 PBM bidrar till människors välbefinnande, vi växer för att kunna hjälpa så många som möjligt med förebyggande och uppbyggande insatser både för individer och organisationer. Med vår specialistkunskap inom beteendepsykologi hjälper vi människor tillbaka till livsbalans. För organisationer bidrar vi till bl. a lyckade förändringsarbeten genom att dela med oss av vår kunskap om mänskligt beteende och ge konkreta verktyg för att hjälpa organisationer att nå sina mål. Nu söker vi en dig som vill jobba extra som administratör i Stockholm, arbetet utförs till största delen hemifrån och därav är det viktigt att man kan arbeta ostört.

Om tjänsten

Tjänsten innebär att vid arbetstoppar och ledighet hjälpa våra administratörer och administrativa chef med allehanda administrativa uppgifter inom PBM centralt. De främsta uppgifterna är att bemanna växeln, arbeta med tidsbokning för våra klienter, ta emot och boka in ärenden.

Tjänsten är en timanställning där omfattningen kommer att variera efter behov, ungefär 10-20 timmar i månaden.

Om dig

Vi söker dig som gillar att samarbeta, är flexibel och har förmåga att se vad som behövs och ta egna initiativ. För att trivas i rollen behöver du vara självgående, noggrann, strukturerad och organiserad. Att vara snabb, lättlärd och ha en vana av att jobba med olika system är en stor fördel. En viktig del i arbetet är att kunna hantera större flöden samtidigt som man har koll på detaljerna.

Då du blir vårt ansikte utåt är det viktigt för oss att du är serviceorienterad och har stor social kompetens. Du har minst gymnasieexamen och har goda datakunskaper. Har du tidigare erfarenhet av administrationsarbete ser vi det som mycket meriterande. Vi arbetar mycket på distans och via digitala verktyg, så vana att arbeta på följande sätt ser vi som en stor fördel.

Det kan även finnas behov framåt att arbeta delvis på plats på kontoret, då behöver man vara öppen för att kombinera detta med distansarbete. Men vi kommer lägga störst vikt vid dina personliga egenskaper och inställning.

Låter detta spännande?

Vill du veta mer eller har frågor är du välkommen att kontakta Kristin Malmberg på Mail: kristin.malmberg@pbm.se. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt då vi behandlar ansökningarna löpande, dock senast 31 mars. För att uppnå en objektiv och rättvis urvalsprocess kommer vi att tillämpa arbetspsykologiska tester.

Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Tillträde enl. ök.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PBM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 mars 2021
  • Ansök senast: 31 mars 2021

Besöksadress

Arenavägen 27
None

Postadress

Arenavägen 27
Johanneshov, 12177

Liknande jobb


20 maj 2024

20 maj 2024

Office Coordinator till Fuchs!

Office Coordinator till Fuchs!

15 maj 2024