OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta tillsammans med övriga tekniker i Servicedesk och bistå våra användare med problemlösning av varierandesvårighetsgrad via telefon, e-post och fjärrstyrning.
Tjänsten innehåller i första hand följande arbetsuppgifter:
- Ta emot felanmälningar och beställningar från användare via telefon och e-post.
- Registrera ärendena i vårt ärendehanteringssystem
- Göra felsökning, felavhjälpning och dokumentera
- Prioritera och delegera ärenden som ej löses i Servicedesk.
- Utföra beställningar som kommit in till Servicedesk
- Informera användare om status på ärendet
Kvalifikationer: Vi söker dig med känsla för service som kan ge våra användare ett trevligt bemötande.Det är meriterande om du har dokumenterad erfarenhet inom administration av Windows och NetWare NDS/eDirectory-miljö, samt kunskap kring applikationsdistribution via ZENworks.Du är öppen, strukturerad och prestigelös och ser möjligheter istället för hinder.Du har tidigare arbetat med support av något slag och du tycker att problemlösning är spännande.Dessutom är du stresstålig, självständig, noggrann och tycker att kundkontakt är roligt.Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift.