PEMA Office söker ekonomiassistenter

Arbetsbeskrivning

PEMA Office söker för kunds räkning ekonom. Du kommer att ha ansvar för löpande hantering av leverantörsfakturor i systemen Medius och Movex. Det inkluderar hela flödet från postöppning till betald faktura. Ansvaret inkluderar även[att se till att alla fakturor blir matchade eller attesterade i systemet så att fakturorna blir betalda i tid. - registrering och kontering av fakturor i system - avstämningar av leverantörsreskontrarelaterade konton. - löpande redovisning, upprätta bokföringsordrar -deltagande i boksultsarbete (månadsvis) dvs kontoavstämningar och periodiseringar -göra enklare analyser i excel Vi söker dig som är minst gymnasieekonom med cirka två års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har mycket goda datakunskaper och är bra på Officepaketet, främst Excel. Du är också duktig på att uttrycka dig i tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska. Som person ser vi gärna att du är strukturerad, flexibel, noggrann, analytisk[och initiativtagande. Bifoga gärna ett foto i dina ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PEMA Office AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 16 december 2010
  • Ansök senast: 15 januari 2011

Liknande jobb


En duktig ekonomiassistent

28 april 2010

Kundreskontra ekonom

11 maj 2010

EKONOM OCH ADMINISTRATÖR

18 augusti 2010

Ansvarig Fakturakontroll

6 maj 2010