Pensionär sökes för extrajobb i reception!

Pensionär sökes för extrajobb i reception!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du pensionär och vill arbeta extra några timmar i veckan? Trivs du i en social roll och gillar kundbemötande? Sök då tjänsten som receptionist!

Våra arbetspass är i kontorsreceptioner som är schemalagda måndag- fredag mellan kl. 07.30-17.00. Tiderna du arbetar varierar från vecka till vecka men vi förväntar oss att du är tillgänglig 2-3 dagar/veckan då vi planerar schemat utefter våra kunders önskemål.

Vi värdesätter långsiktiga relationer med våra kunder och konsulter, därför önskar vi att du ser dig själv i denna roll i minst 1-2 år.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Arbetsuppgifter
I rollen som receptionist trivs du med att skapa relationer till besökare och de som arbetar på kontoret. Du är en fena på att lösa problem och är serviceminded ut i fingerspetsarna. Du kommer bli en de av vår bemanningspool och stötta våra kunders receptioner i Göteborg när ordinarie receptionist är frånvarande vid semester, sjukdom etc.

Huvudsakliga arbetsuppgifter som receptionist består av att ge service i världsklass, ta emot besökare, svara i telefonen och mail. Andra arbetsuppgifter är bl.a. posthantering, plocka undan disk, stötta kollegor, behjälplig vid konferenser, inköp av kontorsmaterial samt enklare administration.

I kontorsreceptioner kan det förekomma lugna perioder, vilket innebär att du måste ta egna initiativ att hålla dig sysselsatt samtidigt som det är viktigt att du trivs i ett lugnt tempo. Som företagets ansikte utåt är det viktigt att du trivs med att träffa nya människor och att ge service till både kunder och intern personal. Vi värdesätter även din kommunikativa förmåga.



Kvalifikationer
- Flytande svenska i tal och skrift
- Tillgänglig 1-3 dagar i veckan
- Flexibilitet - detta är ett arbete som passar dig som är flexibel, då vi kan komma och ringa dig med kort varsel och din flexibilitet är därför av stor vikt.


Övrigt
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Fast timlön enligt kollektivavtal.

Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 oktober 2021
  • Ansök senast: 14 november 2021

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024