Personal- och ekonomihandläggare sökes till spännande internationell miljö

Arbetsbeskrivning

Bemannia söker en nu personal- och ekonomihandläggare till vår kund i Stockholm som bedriver undervisning och forskning inom flera områden. Uppdraget förväntas påbörjas omgående och pågår i ca 6 månader med chans till förlängning. Varmt välkommen in med din ansökan!

Om uppdraget:

Hos vår kund får du möjlighet att arbeta i en dynamisk och spännande internationell miljö. Vi söker en personal- och ekonomihandläggare för ett föräldravikariat. Arbetet sker i nära samarbete med den administrativa chefen som du rapporterar till och arbetar tillsammans med.

Dina arbetsuppgifter:

Du kommer att arbeta med handläggning av personalärenden såsom utbetalning av arvoden, sjukskrivningar, ledigheter och reseräkningar. Du kommer också bistå vid tjänstetillsättningar av lärare, forskare och doktorander i rekryteringssystemet Reach Mee. Vidare förekommer det hantering av ekonomiärenden såsom kontering av leverantörsfakturor, kundfakturering, interna bokföringar. Administrera institutionens projekt och stöd till projektledarna i samråd med den administrativa chefen, t.ex. rapporter, uppföljningar och redovisning i Prisma.

Dina kvalifikationer:

- Högskoleutbildning eller motsvarande som bedöms likvärdig
- Arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Kunskaper i ekonomisystemet Raindance och Mercur samt personalsystemet Primula och Reach Mee är meriterande
- God förståelse i grunderna för redovisning

Du ansvarsfull, initiativrik och strukturerad. Du har en god social förmåga och ett positivt bemötande. I rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper såsom god samarbets- och kommunikationsförmåga.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.


Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbete med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 23 januari 2018

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Administrativ samordnare

Administrativ samordnare

5 juli 2022

HR-administratör

5 juli 2022