Personaladministratör

Arbetsbeskrivning

Utbildningsbakgrund och personliga egenskaper:

Du bör ha relevant utbildning, t ex inom personal- och arbetsvetenskap. Vi ser gärna en person med arbetslivserfarenhet. Du bör ha erfarenheter inom följande områden:

- Löneprogram
- Avtalstolkning
- Tidsrapportering
- Arbetsrättsliga frågor
- Pensioner och försäkringar
- Konflikthantering

Lönehanteringen innefattar ansvar för att de anställdas löner registreras och utbetalas. För lönehanteringen använder vi Kontek. Den personaladministrativa delen innefattar en bredd av uppgifter, till exempel att sjukanmäla, hantera läkarintyg, ansvara för pensioner och försäkringar, hantera avtalsfrågor och att arbeta med verksamhetens policyfrågor. Arbetsuppgifterna inom det psykosociala området handlar om att utgöra ett stöd för verksamhetsföreståndarna i olika situationer.

Som person bör Du vara:

- Trygg i dig själv
- Stresstålig
- Analytiskt
- Strukturerad och tycka om ordning och reda
- Solidarisk med Stadsmissionens värdegrund

Linköpings Stadsmission vill arbeta medvetet för jämställdhet. Därför ser vi gärna manliga sökande till denna tjänst.

Vi tar inte emot ansökningar via e-post!

Kontaktpersoner på detta företaget

direktor Lars Linebäck
0730-33 05 75
arbetsledare, Stadsmissionens café Anna Gransö
013-263898
Vision Carolien Beun
013-263888
Vision Annelie Johansson
013-263894
enhetschef Janina Gröndal
0730-451880
tf enhetschef Caroline Karlsson
0705-26 32 26
Sanna Detlefsen

Vision Carolien Beun

områdeschef för stöd och behandling Sanna Detlefsen

enhetschef restauranger och service Janina Gröndal
0730-45 18 80

Sammanfattning

Besöksadress

Ågatan 3
None

Postadress

Box 16
LINKÖPING, 58102

Liknande jobb


14 maj 2024

Personaladministratör

Personaladministratör

14 maj 2024

10 maj 2024