Personaladministratör omgående!

Arbetsbeskrivning

Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag. Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. För uthyrning till en av våra större statliga kunder söker vi en erfaren personaladministratör. Arbetsuppgifter kommer att vara: Administrativt stöd för kompetensutvecklingsfrågor. Att publicera information gällande Kompetensförsörjningsområdet på kundens hemsida och intranät. Adm kring ansökningshandlingar, t ex utskick av svarsbrev och meddelande om tillsättning till sökande. Adm kring anställningar (registrera i personalsystem, skriva beslut/avtal, distribution m m). Adm kring uppflyttning i arbetsroll, förändring av lön vid kompetenshöjning. Administration kring lönetillägg (skriva beslut, få påskrifter, distribuera). Vid behov andra förekommande administrativa arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna består av administrativt stöd inom hela det personaladministrativa arbetsområdet. Detta innebär administration i samband med genomförande av bl a internutbildningar, rekryteringar, arkiv, personalakter, dokumentations- och uppföljningsarbeten. Arbetet innebär såväl interna som externa kontakter. Arbetet är i hög grad serviceinriktat och vi fäster därför stor vikt vid dina personliga egenskaper. Förmåga att kunna planera och arbeta självständigt, ta egna initiativ och hantera flera arbetsuppgifter parallellt är en nödvändighet liksom god samarbetsförmåga. Du ska ha relevant utbildning för arbetet samt relevant arbetslivserfarenhet i minst 2 år av beskrivna arbetsuppgifter är ett krav. Meriterande med administrativ inriktning / PA-inriktning. Goda kunskaper i Officepaketet, gärna erfarenhet av Epi-server. I din ansökan ska det tydligt framgå vilken utbildning du har, vilka erfarenheter du har av nämda arbetsuppgifter samt uppgifter om när du kan tillträda uppdraget. Ytterligare information om tjänsten lämnas vid eventuell intervju. Tjänsten kommer att tillsättas omgående och pågår tom 31 oktober. Tjänsten omfattar heltid. Du söker tjänsten via www.proffice.se. Vi tar ej emot ansökningar via e-mail eller vanlig post. Ansökningar kommer att behandlas löpande!

Sammanfattning

Liknande jobb


18 april 2024

Handläggare till Antagningsenheten

Handläggare till Antagningsenheten

16 november 2023

Handläggare till Antagningsenheten

Handläggare till Antagningsenheten

10 maj 2023

Antagningskoordinator

Antagningskoordinator

13 februari 2023