Personalkonsult

Arbetsbeskrivning

Aneby kommun har organiserat all verksamhet i en förvaltning under Kommunstyrelsen. Förvaltningen har en central arbetsgivarenhet som organisatoriskt finns i Kommunservice avdelningen tillsammans med IT-enheten, Ekonomienheten, Beslutsstödsenheten, Driftenheten och Arbetsmarknadsenheten. Som personalkonsult i Aneby kommun kommer du att arbeta nära verksamheterna. Vi behöver en orädd personalkonsult som kan ge chefer professionellt stöd och rådgivning inom hela personalområdet. Eftersom vi är en liten enhet blir du delaktig i de flesta förekommande arbetsuppgifterna inom PA-området och förväntas ta en aktiv del i enhetens utvecklingsarbete samt ha ett nära samarbete med övriga enheter. För att lyckas behöver Du ha högskoleexamen med PA-inriktning. vara intresserad av samhällsfrågor, ha lätt att kommunicera, ha förmåga att arbeta på ett konsultativt sätt och föra dialog med såväl verksamhetsansvariga som politiker. Erfarenhet av PA-arbete i offentlig förvaltning är meriterande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Aneby Kommun
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 13 augusti 2007
  • Ansök senast: 31 augusti 2007

Liknande jobb


Financial/Administration Director,rekrytering

27 november 2008

27 november 2008

27 november 2008

Au Pair i vackra St Germain-en-Laye

27 november 2008