Personalplanerare

Arbetsbeskrivning

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!


Till vår kund söker SW nu en Personalplanerare som kommer arbeta med bemanning, koordinering och administration kring vår kunds personalbehov.  Tjänsten är tänkt att starta i juni och är ett konsultuppdrag på två månader med god chans till förlängning.

Tjänstebeskrivning
Du kommer att bemanna upp pass enligt önskemål från företagets kunder med tillänglig personal. Du kommer att ha mycket kontakt med kunder och egen personal över telefon och mail. Behoven uppstår med mer eller mindre god framförhållning och därför kommer tempot i arbetet växla varför det blir viktigt att kunna prioritera bland uppgifterna.  

Lämplig bakgrund 
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbete sen tidigare och är van vid att arbeta med personalintensiv verksamhet. Kanske har du själv arbetat i bemanningsbranschen mot exempelvis lager/industrisidan eller på annat sätt fått denna erfarenhet.  

Som person behöver du klara att arbeta i ett högt tempo, vara van vid att prioritera i ditt dagliga arbete samt ha skinn på näsan.

Du behöver god IT-vana samt behärska svenska i tal och skrift. Har du erfarenhet av att arbeta i Intelliplan är detta meriterande.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Tomas Bogren, 031-333 54 84.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Larsson
+46 313335471
Jenny Larsson
+46 313335484
Niclas Borenstein
+46 313335483
Jasmin El Kachani
+46 31 333 54 81
Tomas Bogren
+46 31-333 54 84
Jasmin El Kachani
+46 031-333 54 81
Frida Johansson
+46 31-333 54 81
Frida Johansson
+46 313335481
Andrea Pohl
+46 766471603

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SW GBG Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enl. ö.k
  • dagtid heltid
  • Publicerat: 27 maj 2015

Besöksadress

Kungsgatan 48A, Kungspassagen
None

Postadress

None
Stockholm, 10391

Liknande jobb


50% administrativ assistent

50% administrativ assistent

17 juni 2024