Personalplanerare/Administratör, Gävle

Personalplanerare/Administratör, Gävle

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i en miljö med varierande arbetsuppgifter? Är du en erfaren och skicklig administratör med hög servicekänsla? Då har vi kanske ditt nästa jobb hos en attraktiv arbetsgivare med en spännande produkt.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Som personalplanerare och administratör hos vår kund arbetar du i en bred roll där fokus blir personalplanering för att säkra bemanning i projekt. Du kommer också att vara ett administrativt stöd i de olika projekten i form av bland annat hotellbokningar, administrera kurser och inpasseringskort mm.

I rollen ingår bland annat:
• Personalplanering, boka och ringa in resurser utifrån olika kompetenskrav, rese- och logibokning
• Allmän administration

Arbetstider
Heltid, dagtid 6 månader med goda möjligheter till anställning hos kund efter inhyrningsperiod. 

Kvalifikationer
Vi ser att du som söker har en avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande. Du har tidigare arbetat i en bred roll med administration och gärna mot personalplanering. Du talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska.

Denna roll kommer att innebära många olika delar att hålla reda på så du behöver vara strukturerad och systematisk i ditt arbetssätt och bra på att följa upp resultatet. För att trivas i rollen ser vi också att du är serviceinriktad, lösningsorienterad, flexibel och kommunikativ. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2021-11-28, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Anna Lindqvist, konsultchef, anna.lindqvist@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2021
  • Ansök senast: 28 november 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


16 maj 2024

14 maj 2024

Personaladministratör

Personaladministratör

14 maj 2024