OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalsekreterare
till Kommundelskontoret Brämhult
Brämhults kommundel är en av tio kommundelar i Borås.Kommundelens verksamhet präglas av mångfald och utveckling, och inkluderar fritid, kultur, skola, förskola och äldreomsorg.Totalt är vi ca 900 anställda.För information om kommundelen, se www.boras.se/bramhult.
Anställningsvillkor: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde efter överenskommelse.
Arbetsuppgifter: Personalenheten servar verksamheterna med konsultativt stöd i olika personalfrågor.Du kommer att stötta våra chefer i frågor som rör lönesättning, lönerevision, systemet Palett, personal- och lönestatistik samt administration vid rekrytering och introduktion m m.
Kvalifikationer: Vi söker dig som har högskoleutbildning med PA-inriktning eller annan likvärdig utbildning.Vi vill att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och att du har en förmåga att arbeta självständigt, utåtriktat och med en hög servicekänsla.
Märk ansökan med ref nr Bräm 03-07.