Personalsekreterare

Arbetsbeskrivning

Unga, expansiva Lekeberg har landbygdens fördelar nära storstaden. Med nytänkande och nya metoder styr vi mot nya spännande utmaningar. Vill Du vara med på resan? Lekebergs kommun arbetar aktivt för att motverka diskriminering. Därför är det för oss en självklarhet att välkomna alla sökande oavsett kön, funktionshinder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning. ARBETSUPPGIFTER Arbetsmiljöfrågor, avtalstolkning, jämställdhetsfrågor, mångfaldsfrågor, rehabiliteringsfrågor, personal- och tjänsteförsäkringar, rekrytering, LAS-bevakning, PuL-ombud, personalekonomisk redovisning, utredningsarbete samt i övrig förekommande personaladministrativa arbetsuppgifter. KVALIFIKATIONER Du skall ha högskoleexamen med inriktning mot personaladministration samt en god förmåga att uttrycka Dig i tal och skrift. Tidigare yrkeserfarenhet samt erfarenhet från kommunal förvaltning är meriterande men inte ett krav.

Kontaktpersoner på detta företaget

Peter Warman
0585-487 35
Fackliga organisationer
vx 0585-487 00
Per Gustafsson
0585-489 21
Kontaktpersonerna nås tidigast den 7/1-2014 OBSERVERA

Personalchef Peter Brändholm
0585-487 52
Folkhälsostrateg Lisen Tang-Kempe
0585-489 51
Nås via växeln Fackliga organisationer
vx 0585-487 00
Foklhälsostrateg Bea Sherp
0585-489 52
Enhetschef Per Gustavsson
0585-489 21
Enhetschef Per Gustafsson
0585-489 21

Sammanfattning

Besöksadress

71681 Fjugesta
None

Postadress

None
Fjugesta, 71681

Liknande jobb


16 maj 2024

14 maj 2024

Personaladministratör

Personaladministratör

14 maj 2024