OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ARBETSUPPGIFTER Du skall arbeta övergripande i hela kommunen, praktiskt och operativt och vara en internkonsult till cheferna i personal- och rehabiliteringsfrågor. Som personalsekreterare/rehabiliteringshandläggare kommer Du att arbeta som stöd till chefer i främst rehabiliteringsfrågor. KVALIFIKATIONER Du ska ha högskoleutbildning, t ex beteendevetenskaplig och/eller personaladministrativ utbildning eller liknande inriktning som bedömes relevant för tjänsten. Erfarenhet av personalarbete, helst inom kommunal förvaltning är meriterande. Du har också erfarenhet av samarbete med olika myndighetsaktörer inom rehabiliteringsområdet. Du är dessutom van att arbeta såväl självständigt som i team. Som person är du lyhörd, kommunikativ, självgående, förtroendeingivande och har förmåga att prioritera. Vi vill att du har integritet med stor social kompetens. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.