Personalsekreterare

Arbetsbeskrivning

PERSONALSEKRETERARE Heltid tills vidare Som personalsekreterare är du anställd i den personaladministrativa enheten inom Kommunstyrelseförvaltningen.Arbetsuppgifter: Du kommer att vara internkonsult i personalfrågor till i första hand socialförvaltningens verksamheter Du ska vara med och förverkliga och utveckla en bra och konkurrenskraftig arbetsgivarpolitik.Goda kunskaper i arbetsrätt och konsultativt arbetssätt är en förutsättning för ett gott arbetsresultat.Sedvanliga PA-uppgifter såsom exempelvis bemanning, omställning, rekrytering, kompetensutveckling ingår i arbetet.Arbetsmiljöfrågorna med bl a rehabilitering och förbättring av ohälsotalen är en prioriterad del i arbetet.Kvalifikationer: Vi söker dig som har högskoleutbildning med arbetsrätt och beteendevetenskap.Du ska ha erfarenhet ifrån arbetsområdet, kunna arbeta självständigt men hela tiden i samverkan i ett team.Du ska kunna ha ett förtroendefullt samarbete med alla samarbetspartners och se möjligheter.Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Upplysningar lämnas av personalchef Ingvor Regnemer tel.0220-240 86.0220-243 74.Välkommen med Din ansökan senast 4 september 2006 till Hallstahammars kommun, Kommunstyrelseförvaltningen, Box 506, 734 27 Hallstahammar.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CENTRALFÖRVALTNING
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 21 augusti 2006
  • Ansök senast: 4 september 2006

Liknande jobb

Pizzabagare

17 maj 2006

Byggnadsarbetare

22 maj 2006

Lärare i SO

22 maj 2006

Lärare Hkk åk 5-9

22 maj 2006