PERSONALSEKRETERARE till Sveg

Arbetsbeskrivning

ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER Du ska - under förvaltningschefen samordna och handlägga förvaltningens personaladministrativa verksamhet - företräda förvaltningen internt och externt i personalfrågor - arbeta med frågor kring rekrytering, anställning och lönesättning, övertalighet, rehabiliterings- och anpassningsärenden, arbetsmiljö- och jämställhetsfrågor. KVALIFIKATIONER Vi förväntar oss att Du - har PA-utbildning på högskolenivå eller motsvarande och erfarenhet av personalarbete - kan ta stort eget ansvar och har förmåga att arbeta självständigt - har god samarbetsförmåga och kan uttrycka Dig muntligt och skriftligt - har körkort och tillgång till bil

Sammanfattning

Liknande jobb


Nu expanderar vi ännu mer

1 december 2009

Tjäna pengar till jul som TMsäljare!

2 december 2009

1 december 2009

Extra personal - Dagtid

2 december 2009