Personalsekreterare/projektledare

Arbetsbeskrivning

Är du en duktig personaladministratör och en proffsig projektledare? Arbetsuppgifter: Som personalsekreterare ska du kunna ge ett kvalificerat PA-stöd till chefer och övriga medarbetare inom områdena arbetsrätt och avtalstolkning, systematiskt arbetsmiljöarbete och rehabilitering. Som projektledare kommer du att tillsammans med leverantörens (ADITRO) projektledare ansvara för, samordna och aktivt delta i de insatser som krävs för ett framgångsrikt införande av vårt nya PA/Lönesystem Personec P. Kvalifikationer: Högskole- eller universitetsutbildning med PA-inriktning med några års arbetslivserfarenhet från personalområdet. Erfarenhet av projektledning är ett krav och har du kunskap om styrmodellen PPS ses det som en merit. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Grums Kommun
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 16 juni 2009
  • Ansök senast: 24 juni 2009

Liknande jobb


Personalvetare

11 februari 2010

Personaladministratör

22 april 2010

28 april 2010