OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Grums kommun söker Personlig assistent 85,5 % till Handikappomsorgen Arbetsuppgifter: Personlig assistans är ett personligt utformat stöd utifrån individens behov. Du kommer att arbeta med en man som är 62 år. Mannen har diagnosen MS. I arbetet ingår personlig omvårdnad, ledsagning samt praktiska göromål så som städning, tvätt, matlagning och inköp. Mannen röker i hemmet. Du som söker ska ha intresse och engagemang för att arbeta nära en annan person. Du ska kunna jobba utifrån individens förutsättningar och behov. Du ska ha en professionell inställning till arbetet. Kunden ser gärna att du är ca 40-50 år. Du måste vara ansvarstagande, självständig, kunna ta egna initiativ, öppen för förändringar och se till kundens bästa. Erfarenhet av arbete med personer med MS är meriterande. Schemalagda arbetstider dagar, kvällar och helger. Arbetsplatsen är förlagd till hemmet. Kvalifikationer: Omvårdnadsprogrammet eller Personligassistansutbildning. Då kund har mycket att säga till om läggs stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jen Scheffel
0733 43 40 38
Chefsjuksköterska Ulrika Ehrström
070-167 14 52
Liv Hedström
Ulrika Holmgren
0856215919
Torbjörn Fröjd, arbetsledare
0708-790108
Lars Lantz, enhetschef
08-53536575
Chefsjuksköterska Nina Markholm Nordgren
073-966 18 97
Vårdförbundet Clary Marqvardt
08-517 720 93
Verksamhetschef Marianne van Rooijen
073-966 08 63
ST-chef Sofie Graner
070-684 92 39