OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du flexibel, snabbtänkt och har lätt för att ta människor?Söker du ett rörligt arbete med mycket eget ansvar? Då kan du passa hos oss... AOM Assistans AB är ett litet familjeföretag som administrerar den personliga assistansen för personer med funktionshinder. Vi är fem stycken som sköter det administrativa på kontoret, samt två stycken som sköter vår jour på nätter och helger, för våra cirka tvåhundra assistenter och våra kunder. Nu söker vi en tredje tjej till vår jour. Du har enligt schema ansvar för vår jourtelefon utanför kontorstid. Därtill är du standby även dagtid enligt schema. Ditt arbete innebär att våra assistenter ringer när de är sjuka. Det är då din uppgift att ordna in vikarier. Om det är akut är du också den första att åka ut och arbeta hos kunden. Vår policy är att kunderna själva bestämmer över sin assistans, och detta innebär att det finns olika önskemål från olika kunder som vi ska ta hänsyn till. Eftersom du kommer ha mycket kontakt med våra vikarier, samt med våra kunder, krävs god social förmåga och att du har lätt för att ta folk. Du måste klara av att ha många bollar i luften samtidigt, och vara beredd på att det ibland kan vara stressigt och högt tempo. Du måste kunna hitta lösningar och ta snabba beslut, vara organisatorisk och anpassningsbar. Vi är ett familjeföretag som vill fortsätta utvecklas i lagom lugn takt. "AOM - det lilla företaget med dom stora ambitionerna" Tillträde mitten av augusti 07.
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalhandläggare Mikaela Elfving
08-580 211 90
Personalhandläggare Veronica Svensk
08-58021190
Veronica Svensk
08-58021190