OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Salladsbaren i Sverige AB med varumärket Picadeli erbjuder ett salladsbuffékoncept med självplock till dagligvaruhandeln där kunden själv väljer innehåll och mängd. Deras helhetskoncept innehåller sortiment, salladsvagnar, marknadskampanjer och löpande support/uppföljning till butik. Bolaget startades 2009. Idag är Picadeli 42 anställda och du hittar deras koncept i 900 butiker; både i Sverige och i Finland. En förutsättning för att du ska trivas hos Picadeli är att du trivs med att arbeta i ett företag som är under stark tillväxt. Arbetet kräver en självständighet samtidigt som du arbetar gränsöverskridande mellan samtliga avdelningar där alla är viktiga lagspelare. Picadeli består av ett starkt team som gör sitt yttersta för att behålla sin marknadsledande position inom kategorin. Nu söker Picadeli en driven inköpsadministratör till huvudkontoret i Göteborg där vi värdesätter egenskaper som eget ansvar, struktur, ordning och en positiv inställning. Social kompetens är av största vikt!
Om tjänsten Inköpsadministratör
Tjänsten som inköpsadministratör innebär att du ansvarar över affärssystemet Jeeves för Picadelis inköpsavdelning och att administrera löpande uppgifter. Detta innebär bland annat registervård innehållande artikelupplägg, pris- och sortimentsförändringar och att bistå inköpare med underlag och beräkningar. Du kommer också att koordinera bolagets leveransplan av salladsdiskar.
I din roll som inköpsadministratör ingår kundtjänstuppgifter till butik gällande sortiment, reklamationer och leveransplaner. Även att agera Picadelis kundsupport gentemot grossist är uppgifter i ditt dagliga arbete. Du rapporterar till bolagets Inköpschef.
Kravprofil
* Fördel är om du tidigare haft affärssystemet Jeeves som arbetsredskap, alternativt jobbat i annat affärssystem
* God IT-vana och ekonomisk förståelse är en förutsättning för denna tjänst
* Social kompetens är av största vikt eftersom denna tjänst innebär många kontakter både externt och internt
* Prestigelös & flexibel i arbetsuppgifter
* Kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift
* Goda kunskaper i engelska
Picadeli erbjuder dig…
En spännande tjänst i ett mycket expansivt företag som innebär ett högt tempo och viss flexibilitet i arbetsuppgifter! För rätt person finns det goda möjligheter att växa inom företaget. Hos Picadeli har du sjukvårdsförsäkring och generöst friskvårdsbidrag liksom fast lön.
Detta är en rekrytering genom Oddwork där du blir direkt anställd av Picadeli (Salladsbaren i Sverige AB).
START: Snarast
OMFATTNING: Heltid
URVAL: Löpande
PLATS: Göteborg
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Emma Kavsjö, emma@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökan)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2014-07-16
Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då vi intervjuar löpande. Vi ser fram emot att höra av dig.
Kontaktpersoner på detta företaget
Charlie Sinclair
0704-220783
Consultant Manager IT Anna Höglund
031-892835
Consultant Manager Charlie Sinclair
031-892835
Konsultansvarig Emma Kavsjö
0767-671600
Konsultchef Poyan Karimi
0737571104
Consultant Manager Victoria Frykberg
031-892835
Talent Manager Amy Disley
0760425236
Talent Manager Jasmin Kamyab
0737249457
Talent Manager Emma Kavsjö
0767-671600
Talent Manager Jacob Borre
0760466562