Picadeli söker förstärkning till vårt First line support team!

Arbetsbeskrivning

Vänta nu, tror du att Picadeli är som vilket annat salladsföretag som helst? Nope, skulle inte tro det. Vi är här för att omdefiniera själva begreppet snabbmat. Vi har visionen (en värld där snabbmat är motsatsen till skräpmat), vi har konceptet (goda salladsingredienser som säljs ur världens smartaste och säkraste salladsbar) och vi har människorna. Tillsammans arbetar vi för att demokratisera hälsosam mat genom att göra den tillgänglig, prisvärd och god - för alla.

Nu letar vi efter ännu en superhjälte som vill ingå i vårt serviceteam First line support som är våra kunder- konsumenter- och kollegors första kontakt. Har du passionen för människor och inställningen att bara högsta service är bra nog och dessutom drivs av att hitta lösningar; wow-you must be the one!

Picadeli

Här kommer snabbfakta:

- Vi är ett snabbväxande globalt foodtech bolag som erbjuder ett helhetskoncept av hälsosam snabbmat.

- Har världens säkraste, smartaste och mest digitaliserade salladsbar (som vi konstruerat & utvecklat själva).

- På 10 år har vi vuxit till ett globalt bolag med cirka 2000 salladsbarer i Europa och USA.

- Är en del av Greenfood group och tillsammans har vi ett stort hållbarhetsfokus.

- Vi ställer höga krav på oss själva och vårt mål är att ta ännu fler marknadsandelar och förverkliga vår vision; en värld där snabbmat är motsatsen till skräpmat.

Uppdrag

Picadelis First line support är ett sammansvetsat gäng som tillsammans gör sitt yttersta för att hålla förstklassig service till kunder, konsumenter och kollegor på den svenska marknaden. Genom främst telefon och mail tar du emot ärenden av stor variation; allt från kvalitet, logistik, order, produktinformation och fakturafrågor. Du ansvarar för att samla och dokumentera alla inkommande ärenden i Zendesk för statistik och uppföljning.

FLS-teamet är också våra express-hjältar som tillsammans ringer upp kunder som glömt lägga sin beställning i rätt tid. Det betyder att för butikerna blir du en äkta hjälte samtidigt som du blir en viktig del i vår totala försäljning. En annan del i uppdraget är att stötta våra Affärsutvecklare ute på fältet så att de kan ge bästa service och få den hjälp de behöver för att prestera sitt bästa. Picadeli utvecklas ständigt och du är aktiv i vissa förbättringsprojekt och arbetar nära flera av våra andra team. Placeringsort; Göteborg och du rapporterar till bolagets First line support Manager.



Din profil

Du är den människa som det alltid är roligt att kontakta eftersom du ger högsta möjliga service och alltid gör ditt yttersta för att hjälpa kunder, konsumenter och kollegor. Du trivs med att vara i en miljö med högt tempo och du mår som bäst när du lyckats omvandla problem till lösningar. Att arbeta affärs-fokuserat är en självklarhet för dig. Du har något- eller några års erfarenhet från kundsupport.

Du är välorganiserad, snabblärd och trivs i en miljö med mycket engagemang där arbetsuppgifterna är varierande och alla gör sitt yttersta för att lyckas med uppsatta mål. Du talar och skriver utmärkt på svenska och är bekväm med att prata engelska när det behövs (bolagets koncernspråk).



Vi erbjuder dig

Vi erbjuder dig en möjlighet att arbeta på ett företag som kryllar av drivna, målmedvetna och skarpa människor som tillsammans har skapat en miljö där arbetsglädjen och engagemanget är högt. I feedback från våra anställda är det stoltheten över konceptet och den fina kamratskap mellan oss som ger oss högsta möjliga poäng. Vi tror på att locka fram superkrafterna i varje människa och arbetar hårt för att skapa en miljö där du kan blomstra och vara den bästa versionen av dig själv. Vi är ett av Sveriges bästa företag att arbeta för enligt Great place to work. Hos oss får du privat sjukvårdsförsäkring, generöst friskvårdsbidrag och modern teknisk utrustning och generösa konferenser där alla Picadeli-anställda från hela världen möts.

Ansökan

Låter detta som din nästa utmaning? Då är du varmt välkommen med en ansökan innehållande CV och personligt brev via annonsen på recruitpartner.se senast den 2 oktober 2022. Vid eventuella frågor kontakta vår rekryterare Martina Nordberg på martina.nordberg@recruitpartner.se eller tel. 073-624 77 24 .

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Nordberg
073-624 77 24

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Recruit Partner Nordic AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 september 2022
  • Ansök senast: 19 februari 2023

Besöksadress

Solnavägen, Solna
None

Postadress

Solnavägen
Solna, 17173

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024