Picadeli söker Key Account Manager

Arbetsbeskrivning

Vänta nu, tror du att Picadeli är som vilket annat salladsföretag som helst? Nope, skulle inte tro det. Vi är här för att omdefiniera själva begreppet snabbmat. Vi har visionen (en värld där snabbmat är motsatsen till skräpmat), vi har konceptet (goda salladsingredienser som säljs ur världens smartaste och säkraste salladsbar) och vi har människorna. Tillsammans arbetar vi för att demokratisera hälsosam mat genom att göra den tillgänglig, prisvärd och god - för alla.

Nu letar vi efter en kollega som vill ingå i vårt försäljningsteam och vara med och förverkliga vår vision; en värld där snabbmat är motsatsen till skräpmat. Kan du dagligvaruhandeln på dina fem fingrar och har en alldeles speciell känsla för framgångsrika relationer? Wow- you must be the one!

Här kommer snabbfakta om oss

- Vi är ett snabbväxande globalt foodtech bolag som erbjuder ett helhetskoncept av hälsosam snabbmat.
- Har världens säkraste, smartaste och mest digitaliserade salladsbar (som vi konstruerat & utvecklat själva).
- På 10 år har vi vuxit till ett globalt bolag med över 2000 salladsbarer i Europa och USA.
- Är en del av Greenfood group och tillsammans arbetar vi hårt för en mer hållbar värld.
- Vi ställer höga krav på oss själva och vårt mål är att ta ännu fler marknadsandelar och förverkliga vår vision; en värld där snabbmat är motsatsen till skräpmat.








Uppdrag

Uppdraget som KAM på Picadeli innebär att driva och utveckla affären med våra centrala kunder. Genom att identifiera affärspotential och förstå våra kunders behov har du en huvudroll i att skräddarsy lyckosamma samarbeten där alla känner sig som vinnare. Du leder centrala förhandlingar och fokuserar alltid på hur vi, tillsammans, kan utveckla affären.

I uppdraget ansvarar du för att vårt försäljningsteam får bästa support och verktyg till att verkställa, på butiksnivå, det vi lovat våra centrala kunder. Du, tillsammans med marknadsavdelningen, ansvarar för att verkställa överenskomna kampanjer eller andra säljdrivande aktiviteter och analysera/presentera resultatet av detta både internt och ut till våra kunder. Det betyder att du håller hårt i stafettpinnen ända fram till mål!

Genom kundmöten, förhandlingar, upprättandet av avtal, identifiera nya affärsmöjligheter och utveckla befintliga samarbeten med våra kunder får du ett viktigt uppdrag hos oss. Du har resultat- och budgetansvar och uppdraget är strategiskt samtidigt som du alltid är ute ”där det händer” och sätter dig in den dagliga driften. Du ingår i säljledningen och rapporterar till Picadelis försäljningschef för den svenska marknaden. Placeringsort; Stockholm alt. Göteborg.



Din profil

Självklart har du, liksom vi, en passion för hälsosam snabbmat. Vi tror att du har eftergymnasial utbildning inom försäljning och du har några års erfarenhet från liknande uppdrag. Vi hoppas att du tidigare har ansvarat för centrala kundavtal och att du känner dig som hemma i dagligvaruhandeln.

Du trivs med att vara i en snabbrörlig och energirik miljö där arbetsuppgifterna varierar och ständiga prioriteringar om vad som är viktigast görs. Du trivs också med mixen av att arbeta i team för att sedan ha egna centrala kunder som du är ansvarig för. Starkt självledarskap och ett skarpt affärssinne stämmer väl överens på dig.

Du är välorganiserad, effektiv och van att hantera egna kundkonton och har idag ett väl etablerat nätverk inom dagligvaruhandeln. Du har höga krav på dig själv och ett stort målfokus. Det är en självklarhet för dig att alla gör sitt yttersta för att tillsammans lyckas med uppsatta mål. Resor i tjänsten med övernattning på annan ort ingår.



Vi erbjuder dig

Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta för ett företag som finns med på Sveriges topp 25 bästa bolag att arbeta för (enligt GPTW). Att arbeta för Picadeli innebär att ständigt utveckla och att utvecklas. Vi tror på att locka fram superkrafterna i varje människa och arbetar hårt för att skapa en miljö där du kan blomstra och vara den bästa versionen av dig själv. Vår vision: En värld där snabbmat är motsatsen till skräpmat är en del i allt vi gör och finns med oss varje dag! Hos oss får du flexibla arbetstider, privat sjukvårdsförsäkring, generöst friskvårdsbidrag och modern teknisk utrustning. Hejdlöst roliga konferenser utlovas också!

Ansökan

Låter detta som din nästa utmaning? Då är du varmt välkommen med en ansökan innehållande CV och personligt brev via annonsen på recruitpartner.se senast den 30 augusti 2022. Vid eventuella frågor kontakta vår rekryterare Martina Nordberg på martina.nordberg@recruitpartner.se eller tel. 073-624 77 24 .

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Nordberg
073-624 77 24

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Recruit Partner Nordic AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juli 2022
  • Ansök senast: 31 december 2022

Besöksadress

Solnavägen, Solna
None

Postadress

Solnavägen
Solna, 17173

Liknande jobb


21 maj 2024

Key Account Manager

Key Account Manager

21 maj 2024

Area Sales Manager

Area Sales Manager

21 maj 2024