OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Pigg och serviceinriktad receptionist sökes, heltid Information om uppdraget: För uthyrning till kund söker nu Maxkompetens en pigg och driven receptionist med stor ansvars- och servicekänsla. Vårt kundföretag har i mer än 10 år arbetat för ge personer med funktionshinder i alla åldrar stöd och service i sin vardag. Ett arbete som kräver att alla anställda visar respekt, empatisk förmåga och lyhördhet mot såväl brukare som kollegor. Bolaget hjälper bl.a. till med att rekrytera, utbilda och handleda personliga assistenter och fungerar också som stöd i kontakten med myndigheter. Till företagets Umeå-kontor söker vi nu en person till receptionen. I ditt arbete som receptionist ansvarar du bl.a. för att ta emot besökare och telefonsamtal, handha posthantering, öppnings- och stängningsrutiner och kontorsadministration. Du får arbeta i ett framgångsrikt bolag där du tillsammans med dina kollegor gör stor skillnad för många människor. Krav på person: Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från att arbeta i reception, du har ett organiserat och strukturerat sätt och kan hantera många olika saker samtidigt. Du är en initiativtagande person som har ett serviceinriktat och positivt sätt och du delar bolagets värderingar om alla människor lika värde och allas rätt till ett respektfullt bemötande. Vi vill att du trivs med att ta ansvar och att vara företagets ansikte och röst utåt i kontakten med besökare och i telefon. Datorvana och god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift är ett krav. Är du den vi söker skicka din ansökan omgående då vi har löpande urval och tjänsten behöver tillsättas snarast möjligt. Start: Omgående Omfattning: Heltid, tillsvidare Arbetstid: måndagar 08:00-18:00, tisdag-torsdag 10:00-19:00, fredagar 08:00-17:00. Plats: Umeå Lön: Individuell lönesättning. Ange löneanspråk i din ansökan.