OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi växer fort och vill vidareutveckla och höja kvaliteten på vår utförandeavdelning och söker därför en erfaren planerare / administratör.Vi tror att du är en aktiv administratör som kan avlasta vår utförande chef.Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir: 1.Boka monteringar och installationer med kunder.2.Uppskatta tidsåtgången och typ av arbetsuppgift så att rätt personer och rätt tid avsätts för uppdraget.3.Ta hand om montörers och installatörers avrapportering.4.Rapportera in tider och materialåtgång i datasystemet så att montörerna får rätt lön samt att vi fakturerar rätt och i tid.5.Bevaka planeringen så att vi har ordning på våra åtaganden gentemot våra kunder både på kort och lång sikt.6.Hålla ordning på alla papper.Vi tror att dina egenskaper i första hand är av administrativ karaktär och att du har förmågan att hålla många bollar i luften.Du måste ha ett tydligt ordningssinne och ha " skinn på näsan ".Du måste också kunna hantera människor både externt och internt på ett smidigt sätt.Du är flexibel, har en positiv attityd och tycker om ett högt tempo.Goda kunskaper i Windows, Word och Excel förutom allmän data mognad förutsättes. Audicom är ett expansivt företag där det händer mycket.Audicom AB är ett svenskt företag, med stark tillväxt och god lönsamhet, som inreder alla typer av mötesrum med AV-IT-Multimedia-utrustning, d.v.s.allt från skrivtavlor, blädderblock till ljud och bildutrustningar för stora och mindre konferensrum.Vi är ett 50-tal anställda i Sverige.Huvudkontor och lager/tillverkning finns i Globenområdet i Stockholm.Regionkontor finns i Göteborg och Malmö.Dotterbolaget Pendax UK med ett 30-tal anställda finns i England.Koncernen är ledande inom konferenssystem i Europa.Vill du veta mer om oss gå in på vår hemsida www.audicom.com Sänd din personliga ansökan samt CV till:
Kontaktpersoner på detta företaget
Mats Axelsson
070-4953873