Planeringshandläggare inom elnät till ett stort bolag i Umeå!

Planeringshandläggare inom elnät till ett stort bolag i Umeå!

Arbetsbeskrivning

Här är tjänsten för dig som gillar att jobba administrativt med ett härligt team! Du blir en del av ett stort bolag i Umeå där du i din roll som planeringshandläggare har en viktig roll där du i olika system hanterar olika ärenden inom elnät. Läs mer om tjänsten och ansök redan idag - vi går löpande igenom ansökningarna!

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu tre personer till tjänsten som planeringshandläggare till vår kund i Umeå. Du får i denna tjänst en fot in i ett större bolag med mycket kompetens och din arbetsplats kommer att vara i centrala Umeå. I samband med start kommer du att få en introduktion till arbetet.

Uppdraget är på heltid med start 1/2-2023 och förväntas pågå till 31/12-2023. Du kommer att arbeta som konsult hos vår kund. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att ha en administrativ roll där stort del av arbetsuppgifterna görs i olika system. Vi söker 3 nya kollegor till teamet och i rollen kommer du till exempel att:


* Ha kundkontakt med företags och privatkunder i olika kanaler, så som telefon, epost och sociala medier.
* Ta emot och hantera anslutningsärenden.
* Jobba med kundservice och på ett trevlig och proffessionellt sätt bemöta inkommande ärenden.


VI SÖKER DIG SOM




* Har en avslutad gymnasieutbildning
* Har en god datorvana
* Erfarenhet av att arbeta med affärs- och ärendehanteringssystem
* Erfarenhet av kundservice eller teknisk support
* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, detta eftersom båda språken förekommer i arbetet


Vi ser det som meriterande om du har en grundläggande kunskap inom el.

#

Som person är du:


* Serviceinriktad
* Kommunikativ
* Strukturerad


#

Övrig information:


* 1/2-2023 till och med 31/12-2023
* Heltid
* Umeå


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 december 2022
  • Ansök senast: 2 januari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Office Manager till vår kund i Solna

Office Manager till vår kund i Solna

8 april 2024

Administrative Manager at Serneke International

Administrative Manager at Serneke International

27 mars 2024