Planeringskoordinator till servicebolag

Planeringskoordinator till servicebolag

Arbetsbeskrivning

Har du en god förmåga att planera, koordinera, strukturera och schemalägga? Beskriver du dig som en lagspelare som uppskattar att ha många bollar i luften? Är du även intresserad av en utvecklande roll på ett ledande serviceföretag? Då ser vi fram emot din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en planeringskoordinator till ett ledande serviceföretag. I rollen kommer ditt ansvar vara att koordinera förfrågningar från kunder med att boka in resurser i form av revisorer och konsulter på kunduppdrag. Du kommer få reda på mer om företaget i nästa steg av processen!

Detta är ett konsulterbjudande på initialt 6 månader som sedan kan förlängas eller övergå i en anställning hos vår kund. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Du erbjuds
- En lärorik roll där bara du själv sätter gränser för hur långt du kan gå
- En långsiktig roll som erbjuder utveckling
- Ett härligt team med flera kollegor i planeringsteamet att lära från

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ansvara över extern kontakt med kunder och revisorer
* Schemalägga och planera företagets revisorer på uppdrag hos kunder


VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av en koordinerande och administrativ roll
- Har en slutförd gymnasial utbildning
- Är obehindrad i både svenska och engelska då båda språken används i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du:


* Har en slutförd eftergymnasial utbildning inom administration, projektledning eller ekonomi
* Har erfarenhet av att arbeta i en organisation med ledningssystem som ISO9001 och ISO 14001


Som person är du:


* Självgående
* Ansvarstagande
* Strukturerad


Övrig information


* Start: Enligt överenskommelse, så snart som möjligt
* Omfattning: Heltid, kontorstider mellan kl. 08:00-16:30
* Placering: Centralt i Göteborg


Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 september 2023
  • Ansök senast: 23 oktober 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Kontorsassistent Åkersberga

Kontorsassistent Åkersberga

26 april 2024

15 april 2024

Chef Privat Försäkring

15 april 2024