OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Choice Hotels Scandinavia AS är Skandinaviens största hotellkedja med en årlig omsättning på 5,4 miljarder kronor och mer än 8000 anställda. Koncernen marknadsför över 150 hotell under varumärkena Comfort, Quality, Quality Resort, Clarion Collection och Clarion på den nordiska marknaden. Choice Hotels strävar efter att erbjuda sina gäster energi, mod och begeistring och tror att företagets positiva utveckling och tillväxt är resultatet av medarbetare som vågar tänka och vara annorlunda. Clarion Hotel Stockholm söker ett serviceproffs som till stor del agerar som vårt ansikte utåt. Du sätter alltid våra gäster i fokus, och du gör det med stil, effektivitet och omtanke. Som anställd hos oss förväntar vi oss att du genomför ditt arbete med energi, mod och begeistring. Du uttrycker energi genom ett tydligt och dynamiskt kroppsspråk och en positiv utstrålning. Mod tillkännages genom ägandet av problem och en "våga fråga" attityd. Slutligen ser vi att du är nyfiken och engagerad i allt och alla du möter, vilket summerar begeistring. Din primära arbetsuppgift är att stå till tjänst i vår lobby och hjälpa våra gäster med allt från att bära väskor och parkera bilar till att vara behjälpligt i receptionen samt att ge tips och råd om vad våra gäster kan göra under sin Stockholmsvistelse. Då vi har mycket internationella gäster är det viktigt att Du har goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift. Körkort är ett krav och vi ser gärna att du har god kunskap om Stockholm. Till dig med rätt attityd erbjuder vi en spännande arbetsmiljö med stora utvecklingsmöjligheter i Skandinaviens största hotellkedja. För mer information om hotellet, besök gärna www.clarionstockholm.se