OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en engagerad och ansvarstagande person som trivs i en miljö där du får möta människor varje dag? Om du har ett stort intresse för service, är organiserad och har ett lösningsorienterat arbetssätt, då kan det här vara tjänsten för dig!
OM TJÄNSTEN
Vi på Academic Work söker just nu en receptionist för vår kunds räkning. Vår kund tillhandahåller tjänster inom revision och redovisning och finns i mer än 150 länder. Här ges du möjligheten att vara på en arbetsplats som genomsyras av en öppen kultur och gemenskap. Tjänsten är ett föräldrarvikariat och sträcker sig tom v.32, 2026.
Kort om tjänsten:
- Introduktion sker under veckorna 26-27 tillsammans med chef på plats
- Kontoret stänger sedan v 28-31 och då är du ledig
- Du startar ditt uppdrag v. 32 och förväntas då att vara självgående i din roll
- Arbetstiderna är 8-12 måndagar- fredagar
I denna roll förväntas du rycka in lite där du behövs. Du ska tycka om att ge service och ha olika kontaktytor. Dagarna är dynamiska och dina arbetsuppgifter kommer att variera. Under din arbetstid kommer du att ha helhetsansvaret för kontoret, varför det också är viktigt att du är ansvarstagande.
Du erbjuds
- Ett dynamiskt deltidsjobb i en spännande bransch
- En öppen och professionell arbetsmiljö
- En varierande roll där du möter olika kunder
- En dedikerad konsultchef från Academic Work som stödjer dig i din utveckling
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
I denna roll kommer du främst att arbeta i receptionen och ha arbetsuppgifter kopplade till reception och kontor. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat:
* Bemanna receptionen och få alla gäster att känna sig välkomnade
* Hantera inkommande mejl och samtal
* Kontorsadministration och dokumenthantering
* Koordinera och stötta upp service och underhåll
* Sköta beställningar till kontoret och ansvara för möteshantering
* Förbereda eftermiddagen och inför olika event
VI SÖKER DIG SOM
- Har 1-2 års erfarenhet av ett liknande eller servicerelaterat yrke
- Ger ett professionellt och vänligt bemötande
- Är självständig, ansvarstagande och initiativtagande, med förmågan att identifiera och ta tag i arbetsuppgifter utan att behöva bli tillsagd
- Kan prioritera bland sina uppgifter och bibehålla struktur i sitt arbete
Det är meriterande om du
- Har arbetat i reception eller som konferensvärdinna tidigare
- Har god systemförståelse
- Är prestigelös och har ett framåtlut
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Hjälpsam
- Ordningsam
- Ansvarstagande
- Respektfull
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231