Postadministratör till centralt fastighetsbolag!

Postadministratör till centralt fastighetsbolag!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Har du några timmar över och gillar struktur och ordning? Letar du efter ditt första jobb eller vill ha en extra inkomst? Sök då jobbet som postadministratör för uppdrag 2 h om dagen hos vår kund inom fastighetsbranschen!

Du kommer bli anställd av oss på KFX HR-partner och jobba på plats hos vår kund i centrala Göteborg. Arbetstid kl. 10-12 måndag-fredag. Önskad start början av juni tom sista september.

Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer vid uppdrag att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vårt och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang dessa genomsyrar allt vi gör.

Arbetsuppgifter
Som postadministratör kommer du ansvara för att ta in post, dela ut samt skicka interna paket/brev. Du kommer bli en del av receptionsteamet, och om möjlighet ges även assistera dem i övriga uppgifter. Tjänsten är på deltid där du arbetar mellan 10-12 under vardagar, perfekt för dig som är student eller dig som söker en extra inkomst.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning. Du trivs med att ha ordning och reda och sprider en god stämning runtomkring dig. Du har förmågan att strukturera ditt arbete och hjälper gärna till där det behövs.

Krav för tjänsten är flytande kunskaper i svenska, såväl i tal och skrift samt att du är tillgänglig måndag-fredag kl. 10-12.

Övrigt
Start: Omgående
Anställning: Deltid, timanställning
Arbetstid: 10.00-12.00

Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan redan idag!

Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson 031-711 98 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 maj 2021
  • Ansök senast: 13 juni 2021

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010