OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Verksamhetsbeskrivning
Bygghandel. Försäljning av byggmaterial.
Arbetsuppgifter
Som administratör kommer du att ta hand om kundreskontra och register, hantera krediter och inkassoärenden, uppdatera hemsidan samt ansvara för det systematiska miljö- och kvalitetsarbetet.
Utbildning/Erfarenhet
Vi ser gärna att du har 3-årig ekonomisk utbildning eller motsvarande. Goda allmänna datakunskaper är ett krav då du kommer att ansvara för uppdateringen av vår hemsida. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper. En del av dina arbetsuppgifter blir att söka rätt på information via Internet. För att trivas i rollen som administratör hos oss måste du därför kunna ta egna initiativ och tycka om problemlösning. Du vill utvecklas och lära dig nya saker. Eftersom du kommer att hantera krediter och inkassoärenden söker vi någon som är lugn och diplomatisk men ändå kan vara bestämd när situationen så kräver.
Hos oss får du chansen att utvecklas, gå kurser och ta mycket eget ansvar. Under praktiken får du handledningen av den nuvarande Administratören så att du blir väl insatt i arbetsuppgifterna.
För rätt person övergår praktiken i en tillsvidareanställning på heltid.