OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Verksamhetsbeskrivning
Zinzino erbjuder ett hemmacafésystem som är lättanvänt och ger möjlighet för alla att få kvalitetsespresso till ett rimligt pris till kunder i hela norden. Våra värderingar präglas av hög kvalitet, närhet till kunden och fokus på aktiv produktutveckling. Företaget är just nu inne i en spännande tillväxtfas på samtliga marknader.
Ekonomiavdelningen söker nu ekonomiassistent med informativ inriktning
Arbetsuppgifter
Kundkontakter via mail och telefon med aktieägare
Kontakt med leverantörer av aktietjänster
Registervård av aktierelaterade system
Bemanna företagets växeltelefon
Behjälplig vid månadsbokslut och årsbokslut
Fakturering
Leverantörsreskontra
Löpande bokföring
Inbetalningar
Div. andra förekommande arbetsuppgifter på ekonomiavdelningen
Utbildning/erfarenhet
Största fokus i tjänsten ligger på externa kontakter med kunder avseende framför allt aktieägarinformation. Krav är att du behärskar Microsoft Excel. Då vi är en liten organisation letar vi efter en person med breda ekonomikunskaper. Du måste vara stresstålig och inte vara rädd för förändringar då vi verkar i ett tillväxtföretag. Du måste ha både viljan och förmågan att utföra både enkla och rutinmässig arbetsuppgifter i kombination med mer kvalificerade arbetsuppgifter
Kontaktpersoner på detta företaget
Kundtjänstchef Malin Johansson
0707449175