OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kyllenius & Garmer erbjuder företag och offentliga aktörer konsulttjänster inom ekonomi och verksamhetsutveckling. Vi ger bl.a. rådgivning och stöd till nyföretagare och innovatörer, utvärderar företagsidéer och affärsplaner och sköter företags bokföring och redovisning. Företaget grundades 2002 och
vi är idag ett 15-tal konsulter.
Vi söker som en kontorsassistent, positiv och serviceminded, till vårt kontor vid Norra bantorget.
Vi ser gärna att hon/han är gymnasieekonom eller motsvarande, behärskar svenska och engelska i tal och skrift samt har god datorvana. Det är meriterande att hon/han har jobbat inom administration och kundservice, men inte ett krav. Det viktigaste för oss är dock inställningen: att hon/han är positiv, gillar att lära sig nya saker, har ett intresse för ekonomi och vill utvecklas i sin roll. Hon/han kommer att erbjudas en bred roll med frihet under ansvar. De huvudsakliga arbetsuppgifterna kommer att vara att
hantera inkommande samtal och förfrågningar, stödja företagets personal och konsulter, mötesbokningar, välkomna kunder, informationssökning, sköta posthantering, inköp, hålla i ordning på kontoret etc.