Pratglada medarbetare sökes till Electrolux!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu fler medarbetare till Electrolux där vi ger rådgivning och service till befintliga kunder. Som kundtjänstmedarbetare är din uppgift att via telefon vägleda kunder till en lösning utifrån regelverk samt boka tider för servicebesök utifrån kundens behov. Vi letar efter dig som är lösningsfokuserad och ser kundens problem som en utmaning.

”De bästa med mitt jobb är kundbemötandet – Vetskapen om att jag hjälper en annan människa och att de är nöjda med min support. Jag trivs här för att det alltid finns möjlighet att vidareutvecklas och bli bättre, det gör arbetet utmanande och roligt på samma gång.” – Madelene, Advisor.

Service och kundfokus är viktiga parametrar och vi ser att du som söker är lyhörd för kundens behov. Vidare skall du i varje samtal arbeta för att öka kundnöjdheten genom bemötande och god retorik.

Vi söker dig som:

Är positiv, engagerad samt motiveras av ett högt arbetstempo och tydligt uppsatta mål. Du ska aktivt sträva efter en utveckling av dina resultat. Vi ser att du som söker har grundläggande datakunskaper i Microsoft Office samt godkända betyg i svenska A och engelska A. Det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet från serviceyrket, exempelvis som butiksbiträde. Vidare är det meriterande om du har goda kunskaper i det norska språket, tal och skrift.

”Med ett stort engagemang och kunden i fokus driver vi tillsammans teamet framåt. Jag hoppas vi syns!” – Simon, Team manager 
 
Om Webhelp Nordic

Som medarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär. Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat!

Webhelps Värdeord 
Webhelps värdeord är: Lead, Learn, Share. Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.

Som arbetsgivare brinner vi för att det ska vara
• Fun & Social 
Vi tycker det är spännande att möta kollegor och kunder. 
• Learning & Growing 
Vi älskar att utvecklas och lära oss nya saker. 
• Challenges & Recognition 
Vi tror på att ge, få och bekräfta våra prestationer.

När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetsformulär via mail. Det är viktigt att du gör testet för att du ska gå vidare i rekryteringsprocessen.

Om jobbet

Region 
Stockholm

Arbetstid / Varaktighet 
De två första månaderna arbetar du på 75 % visstid och därefter övergår anställningen till en deltidsanställning, ca 10-20 timmar/vecka. Har du möjlighet att arbeta mer kommer vi givetvis se över möjligheterna för detta.

Som deltidsanställd hos oss har du möjlighet att anmäla intresse för de pass du kan arbeta samt byta pass med dina kollegor om du skulle få förhinder.

Arbetstiden är förlagd under våra öppettider: Vardagar 07:30-18:00.

Utbildning 
Din anställning inleds med en två veckor lång utbildning som pågår vardagar mellan 09:00-16:00.
 
Startdatum för tjänsten: 2017-03-14

Lön / Förmåner  
Enligt kollektivavtal 
Friskvårdsbidrag 
Massagebidrag

Kontaktpersoner på detta företaget

Katrina Jagodzinska
0733304222
Sofia Stenqvist
070-248 39 28
Sofia Stenqvist
0702483928
Filippa Larsson

Eric Gustafson
+46 8 5010 4000
Tommy Andersson
+46 70 296 55 04
Marie Kvarnlöf
+46 76 109 17 56
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000
Jennie Olsson
0702745780
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Nordic Kalmar
  • 12 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Enligt kollektivavtal
  • Arbetstiden är förlagd under våra öppettider: Vardagar 07:30-18:00. Deltidsanställning
  • Publicerat: 12 februari 2017

Besöksadress

Borgmästaregatan 5
None

Postadress

Borgmästaregatan 5
Kalmar, 39235

Liknande jobb


Kundtjänstmedarbetare

2 juni 2024

Kundtjänstmedarbetare

2 juni 2024