Prisadministratör, heltid 3 mån - ev.rekrytering

Arbetsbeskrivning

Academic Work söker för kunds räkning en prisadministratör. Vår kund är en fullservicegrossist för restauranger, storkök och servicehandel i både Sverige och Norge. Som en av Nordens ledande leverantörer erbjuder de sina kunder ett brett sortiment av mat och dryck, restaurangutrustning och koncept. Företaget omsatte SEK 7,1 miljarder år 2007, har drygt 1000 anställda och finns på sju orter i Sverige och tre i Norge. I den grupp du kommer arbeta ingår 4 personer. Som prisadministratör kommer du att underhålla företagets kedjekunders och offentliga kunders avtalade priser. Tjänsten kommer bland annat innebära följande arbetsuppgifter: - Sammanställa prisförändringar från leverantörer och kunder - Uppdatera sortimentslistor - Sammanställa olika sortiment som ska användas av kunder och säljare - Uppföljning av leverantörer - Leveranssäkerhetsuppföljningar - Statistikuttag - Ha kontakt med försäljnings- och inköpsavdelningar internt - Vid behov vara behjälplig i utredningar och analys kring prisutvecklingen Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder. Tanken är att du kommer att anställas av kunden efter några månader. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta administrativt samt har goda kunskaper i Excel. Det är en fördel men inget krav om du har erfarenhet av att arbeta i affärssystem, gärna ASW. Vidare har du goda kommunikativa kunskaper, såväl skriftligt som muntligt. Det är en stor fördel om du har branschkunskap och produktkännedom. Som person är du noggrann, strukturerad och har sinne för detaljer. Du är uppmärksam och har en förmåga att prioritera mellan olika arbetsuppgifter. Vidare är det viktigt att du är ansvarsfull, serviceinriktad och har lätt för att samarbeta med andra människor. Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare, hungrigare och eftersom vi tillsätter löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan! Start: Snarast

Kontaktpersoner på detta företaget

Consultant Manager Charlotta Nihlén
08-56246753
Konsultchef Susanna Carlson
08-52254902
Konsultchef Susanna Carlson
468 5225 4902
Konsultchef Mette Risberg
08-522 549 66
Konsultchef Louise Hagströmer
0852254969
Konsultchef Charlotta Nihlén
08-562 467 53
Konsultchef Charlotta Nihlén
08 - 562 467 53
Consultant Manager Sara Frykedal
08-5225 76 05
Consultant Manager Sara Frykedal
08-522 576 05
Consultant Manager Sara Frykedal

Sammanfattning

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Ekonom/administratör sökes.

24 augusti 2010

Trivs du i rollen som administratör?

12 maj 2010

Administrativa kundtjänstmedarbetare!

24 augusti 2010