Proaktiv Customer Success Manager

Arbetsbeskrivning

Happyr grundades i Sverige 2012 av samhällsentreprenörer med en gemensam målsättning: Att hjälpa alla människor att trivas bättre på jobbet och samtidigt revolutionera arbetsmarknaden med digitala verktyg som tvingar bort fördomar.

Vi är en molnbaserad jobbmatchningstjänst som på ett fördomsfritt, vetenskapligt och effektivt sätt genomför kvalificerad matchning av människors värdegrund, personlighet, kompetens, motivation och andra viktiga faktorer med arbetsgivares värdegrund och behov.

Hos oss på Happyr hittar du en snabbrörlig arbetsplats och ett team som präglas av entreprenörskap och en vilja att göra världen lite mer rättvis genom tjänster och produkter som ger fler människor en chans på arbetsmarknaden. Eftersom att vi växer snabbt finns det stora möjligheter att utvecklas som medansvarig.

Vårt kontor ligger centralt på Drottninggatan i Stockholm city.

På Happyr kan jobbsökare bli upptäckta för sin personlighet och potential att bli en fantastisk medarbetare. Vår vetenskapli...


Läs mer på http://hpr.to/j14785


”Framtidens rekrytering måste vara värdegrundsbaserad och fördomsfri. Något annat är rent slöseri med tid, pengar och människor. Därför vill vi revolutionera arbetsmarknaden med metoder och verktyg som tvingar bort fördomarna och möjliggör att skapa och leva värdegrundsbaserat. Då hittar människor och organisationer varandra och möts på lika villkor. Det blir alla gladare av.Välkommen till Happyr!”

- Lennart Engelhardt, grundare av Happyr -

[youtube o48IYI-nw70]

ROLLEN SOM CUSTOMER SUCCESS MANAGER
Som Customer Success Manager ingår du i vårt säljteam och är, tillsammans med resten av teamet, vårt ansikte ut mot våra kunder. I den här mångfacetterade rollen ansvarar du både för traditionell kundsupport och teknisk support samtidigt som du, genom din konsultativa dialog med kunder, säljer behovsbaserat och därmed hjälper arbetsgivare att lyckas bättre med sina rekryteringar. Som en del av Customer Success ansvarar du för att onboarda och utbilda för att våra kunder ska få maximal nytta av alla funktioner i Happyr.

FÖR ATT LYCKAS I ROLLEN SOM CUSTOMER SUCCESS MANAGER PÅ HAPPYR TROR VI ATT DU:
- Är en modig, innovativ självstartare som vågar testa och utmana.
- Har tidigare erfarenhet från en kundvårdande roll. Erfarenhet från arbete på en kundtjänst eller i en tidigare Customer Success-roll är meriterande.
- Har ett proaktivt och kundfokuserat mindset där kunden alltid är i första rummet.
- Vill vara med på vår startup-resa och är redo att utmana en hel bransch.

Om du har frågor om tjänsten, kontakta gärnaOlle Lundström via olle@happyr.com eller telefon: 070-891 97 90.

Är det dig vi söker? Om du tror att Happyr är rätt för dig och rollen känns spännande, skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.




Övrigt
- Rekrytering sker löpande
Kvalifikationer
- Har du god kunskap och erfarnhet av MS Office? (Önskemål)?
- Behärskar du det svenska språket väl i tal och skrift?
- Har du arbetat med B2B försäljning i minst 2 år?
- Har du erfarenhet av att arbeta i CRM-verktyg?
- Har god digital vana?

Kontaktpersoner på detta företaget

Happyr

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Happyr
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 4 mars 2019

Besöksadress

Tegnérgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Tegnérgatan 23
Stockholm, 11140

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024